Saturday 4 November 2017

Forex Fundamental Analyse Bok


Forex Fundamental Analysis Forex Fundamental Analysis. Grunnleggende Hva er grunnleggende analyse Fundamental analyse i Forex er en type markedsanalyse som innebærer å studere den økonomiske situasjonen i landene for å handle valutaer mer effektivt. Den gir informasjon om hvordan de store politiske og økonomiske hendelsene påvirker valutamarkedet. Tall og uttalelser gitt i taler av viktige politikere og økonomer er kjent blant handelsmennene som økonomiske kunngjøringer som har stor innvirkning på valutamarkedet trekk. Spesielt er kunngjøringer knyttet til USAs økonomi og politikk det viktigste å holde øye med. Hva er økonomisk kalender Økonomisk kalender er opprettet av økonomer der de forutsier ulike økonomi tall og verdier i henhold til tidligere måneder. Den inneholder følgende data: Dato mdash Tid mdash Valuta mdash Data utgitt mdash Aktuell mdash Prognose mdash Forrige For eksempel: Hvis prognosen er bedre enn forrige figur, vil amerikanske dollar vanligvis stige mot andre valutaer. Men når nyheter er på grunn, må handelsmenn sjekke de faktiske dataene. Hvis man skal se på oljeprisen, vil en stigende pris føre til svekkelse av valutaer for land som er avhengige av stor oljeimport, f. eks. Amerika, Japan. Et godt eksempel på detaljert økonomisk kalender finner du her: Forex Economic Calendar, hvis taler for å holde øye med styreleder for Federal Reserve Bank of USA, statssekretær, president for Federal Reserve Bank of San Francisco og så videre. Taler av de fremtredende menneskene blir nøye overvåket av handelsmenn. Hva er de kraftigste tallene som flytter Forex Market Rentesats Tradisjonelt, hvis et land øker renten, vil valutaen styrke fordi investorer vil skifte eiendeler til det landet for å få høyere avkastning. Sysselsettingssituasjon Nedgang i lønnsarbeidet betraktes som tegn på svak økonomisk aktivitet som til slutt kan føre til lavere renter, noe som har en negativ innvirkning på valutaen. Handelsbalanse, budsjett og statsbudsjett Et land som har et betydelig handelsbalansunderskudd vil generelt ha en svak valuta, da det vil være kontinuerlig kommersiell salg av valutaen. Bruttonasjonalprodukt (BNP) BNP rapporteres kvartalsvis og følges svært nært, da det er en primær indikator for styrken av økonomisk aktivitet. En høy BNP-tall er vanligvis etterfulgt av forventninger om høyere rente, noe som for det meste er positivt for valutaen. Når det gjelder nyheter trading Forex meglere. Det kan imidlertid ikke være støttende til handelsmennes intensjoner om å handle under nyhetsbrev. Det har vært praksis rapportert når Forex meglere bare fryse plattformer under nyheter, slik at ingen bransjer kan åpnes eller lukkes. Fortsett til side 2 for å lære mer. Copyright kopi Forex-fundamental-analyse Alle rettigheter reservert Forex trading er en høy risiko investering. Alle materialer er kun publisert for pedagogiske formål. Leter etter bokanbefalinger om Fundamental Analysis Ble med Apr 2013 Status: Medlem 27 Innlegg Fundamentalanalyse er noe jeg ønsker å engasjere meg med mye mer. På nettet i webinarer, opplæringsprogrammer, introduksjoner osv. Lærer jeg ofte at grunnleggende kan være eller bli viktig - spesielt hvis du vurderer å handle utover dagens handleromfang. Det ser ut til å være mange bøker tilgjengelig som forteller meg om kvotekvoten, quotperfectquot, quot100quot, andre quotbsquot strategier som bruker grunnleggende analyser. Men det er - egentlig - ikke det jeg er interessert i, fordi jeg har liten tillit til å tro på slike ultra-awesome strategier. Slike titler starter alarmen og reiser spørsmålene: Dette ville være for godt til å være sant, ville det ikke. Og hvis alle handlende ville holde seg til disse anbefalingene, hvorfor er det så mange loosers rundt. Så, det jeg leter etter er bøker eller er en bok om prinsippene for fundamental analyse - hvordan de ulike elementene i grunnleggende analyser faktisk fungerer, samhandler eller forholder seg til hverandre på den ene siden, og på den annen side hvilken innvirkning de har på markeder, spesielt fra globale perspektiver. Ja, sikkert: Jeg kan være heldig og kan lære disse tingene mens jeg leser en bok om quotpro-strategien i forex trading, men jeg er skadet og overbevist om at en bok om slike strategier vil diskutere de ulike fundamentale analysemodellene i lys av slike strategier og ikke med det formål å faktisk beskrive og forklare dem objektive. Så spørsmålet mitt er: Har du noen anbefalinger, hvis det finnes bøker jeg vil lese bøker på engelsk eller tysk. Tusen takk for hjelp. Beste ønsker Curtis PECUNIA NON OLET Ble medlem Aug 2009 Status: Medlem 456 Innlegg Valutamarkedet av Barbara Rockefeller og Vicki Schmelzer gjør en god jobb som legger grunnlaget for det moderne valutamarkedet FA. hvorfor lager du ikke din egen handelsstrategi. det er enkelt. Fortsett å teste quotitquot til du finner noe som fungerer. demo kontoer er ubegrenset og gratis Takk for din anbefaling. Ja. Målet er å utvikle mine personlige strategier. Derfor søker jeg nyttige ressurser som kan hjelpe meg å forstå hva som foregår på valutamarkedet, noe som i sin tur krever at jeg faktisk overser bokktitler som snakker om quotthe bestquot-strategier. For tiden er jeg ikke interessert i strategiene fra andre, men jeg føler meg mye mer tilbøyelig til å forstå mer eller mindre grunnleggende begreper i de grunnleggende analyseelementene for å implementere dem i handelsstrategier jeg vil gjerne bruke. Jeg er ingen fan av quottrial og errorquot, og derfor vil jeg ikke utføre uinformerte beslutninger om ting som kan kreve en viss grunnleggende forståelse av grunnleggende prinsipper. Alt som blir sagt, bruker jeg likevel demo-kontoer for prøve og feil uansett - og hvis dette bare handler om å lære tauene og trene teknisk analyse. Men dette er ikke hva dette emnet om. Jeg vil bare vite om det finnes gode eller solide bøker som gir deg (og meg) en god introduksjon til fundamental analyse i forex. Beste ønsker Curtis PECUNIA IKKE OLET Dette er som å snyte. Jeg tror det ville være bedre hvis du forsto hvordan fundamentals fungerer av ditt eget trinn for trinn, en konto som blåses etter hverandre (demoer) og så videre. Dette er hva jeg gjorde fordi jeg ikke stoler på noen. Det tok meg 1 år, men det var verdt det. og en annen ting: det er ubrukelig å forstå quotwhyquot eurusd for eksempel går opp eller ned fordi du kan se noen inngrep i markedet og. hele kvoten din vil ikke være verdt 2 dimes. det er best å gå med din intuisjon for øyeblikket. i tid vil du se resultatene: 1. kontoer. Klar satt: Dette emnet handler ikke om å diskutere om lesing og læring kanskje eller ikke kan være nyttig for forex trading. Jeg ber bare om anbefalinger om bøker om grunnleggende analyse i forex trading. Så, hvis noen ønsker å dele herhis (fortrinnsvis gode) erfaringer med enkelte bøker, er Id glad for å vite om det. Også jeg liker ikke å bli kalt en juksemaker bare fordi jeg vil lese bøker om og for å få tak i grunnleggende analyse. Siden hver handler er en individuell person, er det opp til det enkelte individ å bestemme hvordan hun nærmer seg handel og finner sin måte. Din vei er prøve og feil, min måte er å lære, forstå og utføre kunnskap kombinert med prøve og feil. Begge metodene er like gyldige og kan vise seg å være like solide. Så jeg vil ikke utfordre deg eller metoden din, men la meg si det på denne måten: Jeg er ikke den typen av personbaserende avgjørelse på noe annet enn guts eller indre følelser eller usikre erfaringer. Takk skal du ha. Beste ønsker Curtis PECUNIA NON OLET Curtis, Fundamentals er bare gjeldende for langsiktige strategier (måneder år). De har begrenset nytte på noe som er kortere enn en ukentlig basis. Likevel, IMO, grunnleggende er verdifulle å vite. Du trenger ikke å bruke penger på bøker når det er mange verdifulle GRATIS elektroniske ressurser. Forenklet Forex Fundamentals - fxtrade. oandalearnintro. ntal-analyse Detaljert Forex Fundamentals - informedtradesf7. Takk for at du deler KOKO Curtis, Grunnleggende er kun gjeldende for langsiktige strategier (månederår). De har begrenset nytte på noe som er kortere enn en ukentlig basis. Ikke sant. Jeg stole tungt på grunnleggende, og de fleste av handlingene mine varer i 2 til 5 dager. Noen økonomiske hendelser er allerede priset inn i markedet, noe som medfører pris til spike og justerer seg om noen få sekunder, noe som medfører gradvise skift over flere dager, og noen forårsaker langsiktige trendskift. Nøyaktig samme begivenhet som oppstår i forskjellige økonomier vil også ha forskjellige effekter. Nøkkelen til grunnleggende analyse er å lære hvilke hendelser som har effekter på hvilke valutaer i ulike situasjoner, og hvorfor. Lyder umulig, men når du kommer inn i det, er det lettere enn det virker, spesielt hvis du begynner å studere bare to eller tre valutaer. si hoc legere scis nimium eruditionis habes Ikke sant. Jeg stole tungt på grunnleggende, og de fleste av handlingene mine varer i 2 til 5 dager. Noen økonomiske hendelser er allerede priset inn i markedet, noe som medfører pris til spike og justerer seg om noen få sekunder, noe som medfører gradvise skift over flere dager, og noen forårsaker langsiktige trendskift. Nøyaktig samme begivenhet som oppstår i forskjellige økonomier vil også ha forskjellige effekter. Nøkkelen til grunnleggende analyse er å lære hvilke hendelser som har effekter på hvilke valutaer i ulike situasjoner, og hvorfor. Lyder umulig, men når du kommer inn. Ikke sant. Jeg stole tungt på grunnleggende, og de fleste av handlingene mine varer i 2 til 5 dager. Noen økonomiske hendelser er allerede priset inn i markedet, noe som medfører pris til spike og justerer seg om noen få sekunder, noe som medfører gradvise skift over flere dager, og noen forårsaker langsiktige trendskift. Nøyaktig samme begivenhet som oppstår i forskjellige økonomier vil også ha forskjellige effekter. Nøkkelen til grunnleggende analyse er å lære hvilke hendelser som har effekter på hvilke valutaer i ulike situasjoner, og hvorfor. Lyder umulig, men når du kommer inn. Ikke ment for dette innlegget å være argumentativt, men basert på hva jeg for øyeblikket gjør og vet, antar vi at vi bare må være enige om å være uenige. Mine innlegg er fra min personlige erfaring, men jeg innrømmer at det er mange forskjellige måter å kutte på. Og jeg er sikker på at veien er fantastisk for deg. For det jeg gjør, bruker M30 og holder i flere timer til et par dager. Jeg ser absolutt ikke behov for FA, da det gjør livet mitt og beslutningsprosessen unødvendig mer komplisert. Jeg bare lette opp lastene mine eller bli på sidelinjen under FF quotredquot nyhetstider. Selv når jeg handler H4 og holder i flere dager til et par uker. Jeg ser fortsatt ikke et behov for FA. som jeg ikke bruker det i dette scenariet heller. Nå, hvis jeg handler D1 og holder i flere måneder (som Im ikke for øyeblikket), så ville det være en litt annerledes historie. Selv da ser jeg fortsatt ikke FA som hovedkomponenten for beslutningsprosessen min, da jeg er i kampen med kvoteprosessen, går foran fundamentalsquot fordi jeg tror at smarte penger (hedgefond, etc.) handler på forventninger (på alle tidsrammer) . Forhåpentligvis kan noen finne noen nyttig informasjon i mine innlegg og fra koblingene som Id oppgav, akkurat som jeg gjorde fra bidragsyterne som kom før. Igjen, til hver sin egen som jeg bare kan dele det jeg vet fra det jeg gjør nå. Men jeg vet også at mine meninger (denne oppfatningen om FA) kan endres i fremtiden etter hvert som jeg samler mer kunnskap. Til slutt, det spiller ingen rolle så lenge du ender opp med mer penger enn du hadde før (med rimelige draw-down, selvfølgelig). Heres mitt svar på det. DISCLAIMER: Jeg spewed bare det ut. Faktisk husker jeg ikke. Det hørtes bare bra da jeg skrev det. Curtis, Fundamentals er bare gjeldende for langsiktige strategier (månederår). De har begrenset nytte på noe som er kortere enn en ukentlig basis. Likevel, IMO, grunnleggende er verdifulle å vite. Du trenger ikke å bruke penger på bøker når det er mange verdifulle GRATIS elektroniske ressurser. Forenklet Forex Fundamentals - fxtrade. oandalearnintro. ntal-analyse Detaljert Forex Fundamentals - informedtradesf7. Tusen takk for dette. Det hjalp virkelig. Jeg har gjort litt forskning på dette, og det er en bok som kommer opp ofte som en god anbefaling. Dens handel med valutamarkedet: Tekniske og grunnleggende strategier til fortjeneste fra markedssvingninger, Lienquot. Har noen prøvd dette, og det er verdt det. Ble medlem Jun 2013 Status: Junior Member 3 Innlegg fundamentalist er normalt for noen som kjøpte aksjene og mistet, men redd for å kutte tapt, og holdt porteføljen for alltid. som i utgangspunktet utfordrer helsen til dine klienter. Ble medlem Feb 2012 Status: Medlem 12.618 Innlegg fundamentalist er normalt for noen som kjøpte aksjene og mistet, men redd for å kutte tapt og holde porteføljen for alltid. som i utgangspunktet utfordrer helsen til dine klienter. Ditt innlegg beklager gjorde meg lough. Fundamentals kjører motoren. Det er drivstoffet. Da banken i Japan kuttet renten eller nylig Aussie åpenbart på begge kontoene, var sterke reaksjoner ventet, og kunnskapsrike handelsmenn burde av solgt begge instrumentene. Når Bernanke sier Feds skal skalere QE innen midten av 2014, regner det med en reaksjon som skjer når jeg skriver. Jeg er mer av Fundie trader da tech. To meg diagrammer kommer etter hendelsen. Hilsen Tålmodighet er visdomens følgesvenn. Saint AugustineBooks på tekniske indikatorer De 4 veiledningene nedenfor dekker de grunnleggende egenskapene til tekniske indikatorer og hvordan man bruker teknisk analyse for å forbedre handelsresultater. De er til stor hjelp for handelsmenn å forstå hensikten og betydningen av de givne indikatorene, samt lære de beste metodene for å bruke dem. Du vil også lære beregningssystemene. Disse veiledningene vil hjelpe deg med å forbedre dine handelsferdigheter og nå dine handelsmål. Hva står de tekniske indikatorene for Hvor mye er de nyttige for deg Hva er det grunnleggende du bør vite Hvordan bruke dem Hvordan implementere den beste metoden for deres beregning Handelsindikatorer av Bill Williams Ifølge Bill Williams for å nå suksess i handelsfelt, bør en næringsdrivende vite nøyaktig og hele strukturen i markedet. Dette kan oppnås ved å analysere markedet i fem dimensjoner og ta hensyn til visse Forex-indikatorer. Forex Oscillators Hva er Oscillator og hvorfor trenger vi det? Dette er et teknisk analyse forhold som brukes til å prognose oppførselen til Forex markedet. Oscillatorverdien svinger i det begrensede området, mens lavere og høyere grenser i dette området samsvarer med overkjøpte og oversolgte tilstander i markedet. Diagramanalyseinstrumenter kan påføres oscillatorene. Forex Trend Indicators Forex trend indikatorer danner den uoppløselige og essensielle delen av å gjøre teknisk analyse i Forex markedet. De bidrar til å tolke prisbevegelsen, noe som indikerer om prisbevegelsen vises. Forex Volumindikatorer Volum representerer en av de primære Forex-indikatorene for markedstransaksjonene og viser totalt antall aksjekontrakter som handles innen en angitt tidsramme. Det høyere volumet betyr høyere likviditet i handelsinstrumenter. IFCMARKETS. CORP. 2006-2017 IFC Markets er en ledende megler i de internasjonale finansmarkedene som tilbyr online Forex trading-tjenester, samt fremtidige, indeks-, lager - og vare CFDs. Selskapet har jevnlig jobbet siden 2006 og betjener sine kunder på 18 språk i 60 land over hele verden, i full overensstemmelse med internasjonale standarder for meglingstjenester. Risiko Advarsel Merknad: Forex og CFD handel i OTC markedet innebærer betydelig risiko og tap kan overstige investeringen. IFC Markets leverer ikke tjenester til innbyggere i USA og Japan.

No comments:

Post a Comment