Friday 10 November 2017

Forex Investering Filippinene


Publisert på Torsdag, 16 Feb 2017 19:56:58 0800 Kjære Klienter, Vær oppmerksom på følgende endringer i handelstider for varer og indekser den 20. februar 2017 på grunn av Presidentsrsquo Day i USA: Valutapar: Normale handels timer. Commodities: Gull og sølv: handel stopper klokken 20:00 GMT2 (FXOpen Server Time) XBRUSD (US Brent): Vanlige handelstimer XTIUSD (US Crud. Publisert torsdag, 09 feb 2017 22:23:50 0800 FXOpen tilbyr nybegynnerhandlere den mulighet til å øve sine ferdigheter ved å bli med i Forex School Februar ndash en ForexCup trading konkurranse på demo kontoer. Forex School er en gjentakende konkurranse og deltakelse er gratis. Forex School februar finner sted mellom 20. februar og 3. mars. Registreringen er allerede åpen. På t. Publisert på mandag, 23. januar 2017 22:05:00 0800 Den nye 16. turneringen av quotForex Finalsquot starter 30. januar og fortsetter til 24. februar. QuotForex Finalsquot er en gjentatt handelskonkurranse på live kontoer. Registreringen er allerede åpen. På slutten av turen vil vi avgjøre topp 5 handelsmenn som vil dele premiefondet på 1 400 USD. Vinneren vil bli tildelt a. Publisert på fre, 13 jan 2017 19:52:00 0800 Kjære kunder, vær så snill og vær oppmerksom på followin g endres i handelstimer for CFDs og indekser 16. januar 2017 på grunn av Martin Luther King Day i USA. 16. januar 2017 Valutapar: Vanlige åpningstider Gull og Sølv: Handelen stopper klokken 20:00 GMT2 (FXOpen Server Time) UK Brent: Normale handels timer US Crude og US Natural. Publisert på onsdag 28 desember 2016 21:11:36 0800 Etter juleklubben ForexCup minner deg, kan det være på tide å komme tilbake til skolen Forex School Januar, en fri handelskonkurranse på demo-kontoer, finner sted mellom 9. og 20. Januar 2017. Ikke gå glipp av muligheten til å teste din handelsstrategi i et helt trygt demo miljø uten r. Publisert på fre, 23. desember 2016 21:07:00 0800 FXOpen Analytics er nå tilgjengelig for individuelle forhandlere. Dette er et økonomisk ytelsessporingsverktøy som tidligere kun ble brukt av profesjonelle PAMM Masters. FXOpen Analytics hjelper deg med å spore og analysere handelsprestasjonen din som profesjonelle pengeforvaltere, slik at du kan sette handelsmål og overvåke fremdriften din. In-depth analyse han. Skrevet av 7. april 2014 FXOpen-fordeler Begrens sprer mdash fra 0 pips på EURUSD. Attraktiv Forex bonuser på nye trading kontoer. Minimum innskudd for Forex micro accounts mdash bare 1. Minimum innskudd for Forex standard kontoer mdash bare 25. Minimum innskudd for ECNSTP kontoer mdash bare 1000. PAMM kontoer for profesjonelle Filippinene handelsmenn. SWAP-fri kontoer for muslimer (islamske kontoer). Gratis ubegrenset Forex demo kontoer tilgjengelig. Marginutnyttelse fra 1: 1 opp til 1: 500. Det beste i trading verden MetaTrader 4 plattform. Løpende ukentlige og månedlige Forex trading konkurranser (ForexCup Turneringer). Erfarne og hjelpsomme live-støtte i Filippinene. Les om hvordan du handler Forex på Filippinene Vil du lære å handle og tjene penger på valutamarkedet Da har jeg gode nyheter for deg. Men første8230 hvorfor burde du plage å lære om forex Fordi du vil vite når det er en god tid å konvertere dollar til peso og vice versa Fordi du vil lære å tjene penger online hjemme ved hjelp av valutahandel Fordi du vil oppdage hvordan det er mulig å fordoble pengene dine på bare 2 uker eller noen ganger på bare noen få dager, og det er mange andre grunner8230, men kanskje det viktigste er at det å lære om forex vil bidra til å øke din økonomiske kompetanse. Valutamarkedet er det største, eldste og mest likvide finansmarkedet i verden. Den er åpen 24 timer i døgnet, 6 dager i uken og et av de få stedene hvor du kan tjene store profitt uansett om markedsforholdene er oppe, ned eller sideveis. Så er du klar til å lære forex trading OPTION ONE: SELF-STUDY ONLINE Hvis du ønsker å lære forex trading på egenhånd, og du trenger bare materialene som vil lære deg hvordan, så gå HER for å se de mange forskjellige kursene, videoene og e-bøker du kan bruke til å lære om forex trading. Dette alternativet passer best for de som ikke er i Metro Manila. Ja, jeg vil selvstudium og lære forex trading online. OPTION TWO: ATTEND A LIVE SEMINAR Klar til å være rik har samarbeidet med forexguru Mark So for å gi deg et enestående og omfattende seminar som vil introdusere deg til verden av forex. Her er detaljene: Når: 11. mars 2017, lørdag fra kl. 14.00 til 16.00 hvor: Suite 1503A West Tower, Filippinske børsenteret (Tektite), Exchange Road, Ortigas Center, Pasig City Her er noen av de ting du lærer i denne Forex Orientation Seminar: Hva er de to kritiske ingrediensene du trenger for å tjene penger i Bedrifter, og hvorfor du aldri kan pensjonere på en bedrift alene. Hva er de to kritiske ingrediensene du trenger for å tjene penger på Investments, og hvorfor du burde starte nå. Hvor rikdom blir aldri ødelagt, bare overført og hvordan dette fakta vedrører valutamarkedet. Hvordan handle Forex Market ved hjelp av 8220See-Saw8221 og 82202 Cups of Water8221 strategier. Hva er risikoen for belønningsgrad og hvorfor det betyr noe hvis du vil tjene penger på Forex Trading Hva er 8220Short8221 og 8220Long8221 trading, og hvordan kan du umiddelbart sette den til å øve med dine fysiske penger Hvordan vite om forex trading er for deg. Hvordan måle sann suksess i forex trading. Jeg har deltatt på dette seminaret, og jeg kan fortelle deg at tingene ovenfor bare er 8220tipset på isfjellet8221. Du vil lære mye mer og oppdage en ny, spennende og legitim måte å tjene penger på i dag. Mr. Mark Så lære om Forex Trading Den normale prisen for dette orienteringsseminaret er P2 500, men når du registrerer deg gjennom Klar til å være rik nedenfor, trenger du bare å betale P500. Igjen, dette vil være 11. mars 2017 8211 lørdag, kl. 14.00 til 16.00. Seminaret vil bli avholdt på Suite 1503A West Tower, Filippinske børsenteret (Tektite), Exchange Road, Ortigas Center, Pasig City. Registreringsavgiften er bare P500 8211, men bare hvis du registrerer deg nedenfor: Fortsatt å ha andre tanker eller you8217re ikke tilgjengelig 11. mars. Ingen bekymringer, skjer dette Forex Orientation Seminar hver måned. Og når du registrerer deg og betaler, kan du delta i det så mange ganger som du vil at That8217s er riktig. Hvis du av en eller annen grunn kan plutselig gjøre det på den nevnte datoen, kan du bare vente på neste plan i neste måned og delta på det. I tillegg, hvis du føler at du må gjennomgå konseptene som ble diskutert, kan du delta på seminaret igjen og igjen hver måned til du forstår fullt ut hvordan forex fungerer. Isn8217t at en god del Don8217t lar disse mulighetene å lære deg passere. Again8230 kan du enten: Velg det beste alternativet for deg i dag. 821282128211 Risiko Advarsel. Handel utenlandsk valuta har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Sørg for å kjenne dine investeringsmål og personlig risikotoleranse før du deltar i forex trading. Del på FacebookAs langt som forex trading går, hvert handelssystem har sine egne regler for oppføring og utgang, deres pengehåndtering og risiko og belønninger. Men systemregler, inngangs - og pengestyring er den enkleste delen av systemet. Den vanskeligste delen av systemet er 8220exit8221 fordi den er hvor du skal gjøre eller tape penger. What8217s enda verre er hvis stillingen er en taper proposisjon. Hvis du klikker på utgangsknappen, kan det virke som en herlig oppgave med disiplin og styrke. De fleste sammenbrudd på dette punktet og faller inn i avgrunnen for selvfornektelse, og tenker at markedet til slutt kommer tilbake og gjenopprette tapene sine. Men markedet kom aldri tilbake og hans handelskonto forsvant. I8217m her for å fortelle deg hva jeg tenker på å miste handler, hvordan du kan lindre smerten det bringer, hvordan du kommer deg ut grasiøst og hvordan du unngår det i utgangspunktet. Unngå å miste handel ved å konsentrere mer på utgangen Når du ser en handel, fokuser du på utgangen i stedet for oppføringen. En nybegynner forex handelsmann vil forsøke å 8220imagine8221 mønstre når de ser et inngangssignal. Og noen ganger forsøker forsiktig å overbevise seg selv om at mønsteret faktisk er 100 nøyaktig. De blir besatt ved å bevise at de har rett. Du bør gjøre det motsatte. Du bør alltid prøve å bevise deg selv feil og alltid se etter utgangen i stedet for oppføringen. Som jeg sitater Sun Tzu8217s Krigskunst: Vinnerige krigere vinne først og deretter gå i krig, mens de beseirede krigerne først går i krig og deretter forsøker å vinne. Vet på forhånd at utgangen din vil være lønnsom, og du har vunnet den handelen selv før du gjør det. Når du gjør denne tilnærmingen, merker du at du8217ll har færre og færre handler. Men kvaliteten på disse handler vil sikkert øke. Lukk en tapt handel og gå videre Dette er sannsynligvis den vanskeligste handlingen å ta for å miste handelen. Godta det faktum at du er feil er et tegn på at du har blitt modnet som handelsmann. Mens nybegynnere vil forsøke å holde fast på handelen som ønsker at markedet vil hoppe tilbake. Det er nok en annen tankegang når det gjelder denne strategien. Markedet går ikke i en rett linje, og de venter på å hoppe tilbake selv for litt. Det er kanskje sant. Men jeg vil hellere avslutte det nå enn å håpe at markedet kommer tilbake for meg. Hva om jeg også er feil på den delen. Å være galt to ganger i en enkelt handel, kan være den verste følelsen, og det kan skade dine fremtidige handler. Aldri risikerer for mye penger Alt i alt går alt ned til mengden penger i en handel. Demo trading er gøy fordi pengene som brukes er ikke ekte. Og så, alle taper handel på en demo konto er ingenting for deg. Men hvis ekte penger står på spill, rammes 8220shit for mye for fan8221. Risiko kun hvor mye penger du er komfortabel med. Du må ha en god økonomistyringsstrategi på toppen av handelssystemet ditt. Dette er forskjellig for alle mennesker. That8217s hvorfor vi har en term risiko appetitt. Noen liker å risikere høyt og noen mennesker don8217t. Jeg liker ikke å risikere mye penger i en enkelt handel. Vel, jeg pleide å risikere mye, men I8217ve endret seg. Personlig, mengden penger jeg risikerer i en enkelt handel er 2. Maks. Jeg går ikke over det. Jeg har funnet ut at I8217m er veldig behagelig å miste den mengden penger, og jeg får ikke panikk når jeg mister handel. Jeg dreper bare det som mister handel og fortsetter. Uansett hva du gjør, er tap av handel ikke en god følelse å ha. Men husk at forex trading er en bedrift og bør behandles som sådan. Den siste uken har vært en veldig god uke. Tjente vi penger helvete ja Jeg fikk sjansen til å ri markedsbevegelsen på mer enn 800 pips på EURCHF. Og rett på stedet, spådde sin bevegelse en uke før fra forexanalysens uke 1 innlegg. Min nye Toy iPad 2 Den handelen, som kjørte på den uber lange bevegelsen, ga meg sjansen til å belønne meg selv med et nytt leketøy. Jeg kjøpte en iPad 2 for meg selv for å belønne meg selv med en god jobb. Jeg har aldri fått det, og I8217m venter fortsatt på at den skal leveres. Jeg vil legge inn noen bilder når den kommer. Jeg pleier å handle godt og se på tv, og jeg har gjort hele fortjenesten mens jeg ligger i sofaen i mobiltelefonen min. Men mobil handel gjorde øynene vondt på grunn av svært små bokstaver. Så jeg trodde jeg ville kjøpe en iPad for en bedre mobil, fleksibel handel, og samtidig kan jeg lese bøker uten å måtte rote mitt skrivebord med bøker jeg allerede har lest. Forex Analyse Det flyttet ganske dramatisk nedtrend for daglig. Du kan ta fortjeneste nå hvis du vil være på den sikre siden for daglige handler, fordi det kan trekke tilbake for å teste motstanden. Vi kunne se en annen downtrend for en annen uke. It8217 er definitivt en downtrend på månedlig. Komme i nedtrenden handler. Det er en god mulighet til å gå kort. Det er en breakout downtrend på daglig. Breakout downtrend på ukentlig. Fortsatt en downtrend på månedlig. Går kort handler fordi det forteller en veldig sterk nedgang. Downtrend på daglig for å bryte den sterke støtten på 1.05034. Det er en god indikasjon på en innkommende downtrend på ukentlig. Månedlig er fortsatt usikker. Kan være en pullback. Gå KORT. Det er downtrend for daglig og ukentlig. Men vær forsiktig med å holde posisjonen for lenge. Virker som om det er motstand på 1.21822 og det kan fortsette videre. Det kan også være et tegn på en tilbaketrekking fordi markedet har beveget seg ganske dramatisk på daglig basis. På ukentlig er det nå en opptrinn. Vi er fortsatt ikke sikre på om det vil trekke tilbake eller ikke. Bare vær forsiktig. Månedlig er definitivt en opptrinn. Jeg ville gå lenge på lang sikt på EURCHF. Siden månedlig signal forteller oss en stor opptrending som kommer. Men vær forsiktig med å gå lenge på daglig eller ukentlig som vi fortsatt ikke vet om det vil være en tilbaketrekking eller ikke. Angi på egen risiko. Det er en breakout på daglig. Selv om EURCHF er direkte proporsjonal med USDCHF, forblir dette valutaparet i stedet for å trekke tilbake, fortsatt sterkt. Det kan være et mulighetsvindu her. Daglig er i en uptrend. Ukentlig er definitivt en opptrinn. Månedlig er opptrinn. Jeg ville gå for opptrend handler på denne valutaen. Ansvarsfraskrivelse Denne handelskatalogen er ment å være kun til utdanningsformål. Vennligst ikke ta disse som handelsanbefalinger, og jeg er ikke ansvarlig dersom du mister penger i forexmarkedet. Hovedpunktet i forrige uke er handel for EURUSD og kapitalen er nå oppe 20. Ser på diagrammer, tror jeg det er noe matlaging for EURCHF. Husk vår analyse på EURCHF at dens matlaging skal gå opp Vel, det gikk opp, men det virker som mange fortsatt kortere paret. Det interessante her er at den sveitsiske regjeringen uttrykte sin vilje til å gripe inn hvis paret nå rundt 1.2000. Dette er i fjor8217s tipping point hvor eksportører uttrykker sin sorg for høye valutakurser og virksomheter blir påvirket. Nå som paret svinger på dette nivået 1.2000. Det kan være en god ide å gå lenge og bygge opp stillingen mens du går. Prishandlingen forteller den samme historien, 8220 Jeg vil gå opp8221. Husk at før en trend reverserer, kan det være en konsolidering8230 Dette trekket som vi forventer, kan føres konsolidering først før det beveger seg opp, eller det kan fortsette å gå ned litt før det beveger seg opp. Hold stoppet ditt tett og vær fleksibelt nok til å vite om du har feil. Jeg har vært galt et par ganger, så samme ting går her8230 Handel på egen risiko. EURUSD 8 timers diagram Alle oddsen var i vår favør. I begynnelsen av uken forventet vi en breakout faktisk, det var 2 uker før. Og riktig er vi på det samtalen, og hvis du gikk i kort handel med meg, kunne du ha gjort mer enn 300 pips. Akkurat nå ser vi etter en klarere prishandling. Å inngå en handel inne i en kumo, ved å satse på at skyen vant 8217 tause. Dette er hva jeg tenker mens jeg åpnet handelen i EURUSD. Det har vist seg å være en effektiv strategi. Som du vet, betyr en flat linje i en kumo-sky en sterk motstand. Mens jeg også trakk mine egne motstandslinjer, bekreftet Ichimoku at det faktisk har stor sannsynlighet for at den ikke vil bryte. Så jeg vedder mer. Motstanden på 1.3500 er en død gave for meg. Se på lysestakerne som ligger i en rett linje. That8217s en annen mulighet til å legge til flere posisjoner fra fortjenesten jeg hadde på den første til å handle nær 1.33 og 1.32. Totalt pips oppnådd hittil 1.687 Jeg kjøpte en ny datamaskin fra fortjenesten jeg gjorde på denne handelen. Årsaken bak det er at I8217ve har reist mye i det siste. Og min telefon har bare vunnet 8217t kuttet den til tider. Jeg kan se på kartene i detalj. Og også, jeg har øye på denne bærbare datamaskinen lenge og tenkt på å ha det som en belønning når jeg har gjort en god handel. Jeg tok noen av pengene og kjøpte denne bærbare datamaskinen, og alle de resterende blir reinvestert. Det er en flott bærbar datamaskin. Jeg elsker det Leksjon Lært Selv om jeg gjorde fortjeneste fra den siste handelen. Jeg var ganske glad. Fordi jeg satte meg veldig stor i en virksomhet med sannsynligheter. Og jeg vet at sannsynlighetene i tide vil slå meg. Jeg vil forsøke å redusere risikoen nå og være fornøyd med å tjene penger konsekvent på en tryggere måte enn å satse stort og hardt og ha store avkastninger, men har store trekk. Hva er din belønning for deg selv denne kommende julen, jeg skjønte bare at jeg virkelig suger på å skrive. Det er hardt arbeid for meg å skrive forex trading kursene. Jeg skulle ønske jeg kunne ha gjort det morsommere. Derfor bestille I8217m noen bøker akkurat nå om å skrive. Jeg vil virkelig dele kjærligheten i forex trading, og jeg tror at min manglende evne til å uttrykke den kjærligheten til å skrive ville bare begrense min rekkevidde til flere mennesker. Egentlig kjøpte jeg bøker fordi en jente avviste meg. Denne fine kvinnen, en leder fra en populær kaffekjede, daterte jeg en stund bare kalt det avsluttet. Hun vet ikke at jeg har en blogg, så jeg antar at det er ok å lufte det ut her. Jeg kjøper bøker, så jeg kan glemme alt. Jeg føler meg ødelagt8230 På den annen side synes det å være mange forsikringsselgere. En fyr ringte meg allerede med å selge forsikring. Han har kanskje trodd at jeg vil begå selvmord etter å ha blitt hjertebrudd. Dette innlegget er ikke relatert til uansett med forex trading. Men et skjermbilde av min handel ser bra ut. Det ser ut til at blodet drikker rett. Kinda forklare hvordan jeg føler meg. Hvis du har fulgt min forexprognose og besluttet å ta handelen med meg, har vi nå et overskudd på 120 pund på tidspunktet for denne skrivingen. Ganske god fortjenestemargin. Men det er ikke det vi skal snakke om i dag. Mens jeg lå i seng i går kveld. Jeg tenkte for meg selv. Alle indikatorer og alle strategier er der på internett, i bøker og mentorer. Hvorfor er det at det er bare få personer som lykkes i forex trading. På Filippinene har jeg ikke sett eller møtt noen som er vellykkede nok til å få medieoppmerksomhet. Er det virkelig med strategier eller indikatorer som vil gjøre en forex-aktør vellykket Mens jeg var å lese en bok om ulike typer forex-handelsmenn. Jeg la merke til at de fleste er leger, pensjonerte militære menn eller idrettsutøvere. Folk som er tøft mentalt eller kjenner psykologi. Kanskje saken om forex trading er alt i tankene mer enn det er med indikatorene. Også, ingen vet hva som vil være fremtiden for diagrammene, eller når en trend begynner eller slutter. Ingen vet virkelig når en reversering vil oppstå eller en støtte og motstand vil bryte eller sprette. Ingen vet egentlig. Vi har bare indikatorer for å fortelle oss hva som kan skje, det er fortsatt oss som må bestemme og ta risiko. Så, bunnlinjen er 8230 Dens om risiko. Risikostyring og pengestyring. Du må bare ha en anstendig strategi som du er trygg på og bruker pengerhåndteringsprinsipp til det. Ta sjanser. Vi vet fra starten at forex trading er risikabelt. Før vi selv vet hvordan markedet beveger seg. Vi vet at forex er risikabelt. Så vi må være forberedt på å ta risiko. Det til side, administrere risikoen med pengehåndtering. Dette er mine tanker om forex trading. Du kan stemme ut din mening i kommentarfeltet nedenfor. Dette gjøres i de daglige diagrammer. Jeg så bar A som er en fin innsiden bar. Men barene ved siden av til Bar A er et handelsområde. Så jeg venter på en bullish bar å komme inn. Bar B er en doji som betyr at bjørner og okser er nesten like. Men har potensial som et signal for å indikere en bullish trend. Så jeg prøver å vente hvis neste bar er tyr for å komme inn i handelen. Det viste seg å være en tyr og lukket like over bar8217s rekkevidde. Så gikk jeg lang avbildet i pilen. Fra nå av er det 63 pips. I dag er det en flott dag for meg. I dag markerer dagen hvor jeg helt eliminert alle tapene jeg har pådratt seg mens jeg lærte om forex. Da jeg begynte for et år siden, prøvde jeg å handle forex live. Etter å ha praktisert i noen måneder, demo trading, samler jeg opp alt motet jeg kunne få og åpnet min første live-konto. I løpet av året samlet jeg totalt -5000. Yes8230 Negative8230 Og i dag tok jeg endelig endelig tilbake alle tapene. Jeg er oppe 1,063 som starter i dag. Jeg håper dette er begynnelsen på et fantastisk handelsliv. Og forhåpentligvis oppnå min forex trading mål. Tross alt det grueling opplevelse. Jeg vil gjerne dele litt kunnskap jeg plukket opp mens jeg snublet over handelsområdet. Det er bare 3 viktige faktorer for å lykkes i handel. 1. Psychology 2. Money Management 3. Exit Merk at det ikke er noen handelsstrategi her eller indikatorer. Ikke engang inngangsstrategi. Det er fordi de tre faktorene er det som bestemmer en vellykket handel. På grunn av dem har handelen vært veldig bra så langt. Post navigasjon Populære innlegg Forex Brokers. XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke. 69 kommentarer Om. Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier. 38 kommentarer Mitt Forex Trading Goal. Mål for 2011 25 000 Netto gevinst i 1 måned Jeg vil ra. 25 kommentarer Hvordan handle Forex. Velkommen til hvordan du handler Forex Course. På denne siden, du. 19 kommentarer Forex Trading Strategy. Forfatteren, er en rebell og en total røv for autoritet. 15 kommentarer Hvorfor alle burde Trad8230. Jeg tar tid forex trading som jeg legger merke til jeg har vært. 13 kommentarer Forex 101: Forex Basics -8230. Så jeg begynte endelig å gjøre et innlegg om grunnleggende f. 13 kommentarer Fellesskap for Traders amp I8230. Jeg lager et fellesskap for handelsmenn og investorer. En c. 12 kommentarer Hva er dine mål i Fo8230. 180 pips på AUDUSD Når folk spør meg hva jeg gjør. 11 kommentarer QampA: Hvordan komme i gang i8230. I dag er hviledag for meg. Og som jeg venter på noen timer. 11 kommentarer Hvordan handle Forex Siste kommentarer Siste innlegg Forex og CFD er leveraged produkter som har stor risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig råd om nødvendig.

No comments:

Post a Comment