Friday 20 October 2017

Beste Bøker Aksje Opsjonshandel


Best Alternativ Bøker Alternativ Trading Books Option trading bøker kan være en god kilde til kunnskap og et vesentlig tillegg til enhver trader39s bibliotek. Market Taker Mentoring Inc. anbefaler følgende opsjonshandlerbøker. Trading Options Greeks av Dan Passarelli Trading Alternativ Greker ble gjennomgått av toppeksperter på opsjonshandlerbøker. Les disse anmeldelsene her. Les John A Sarkett39s bokanmeldelse av Trading Option Greeks. Les Tom Aspray39s bokanmeldelse av Trading Option Greeks. Market Taker39s Edge av Dan Passarelli quoteHva jeg liker om Dan39s bok er at det er åpenbart at han ikke bare forteller deg hvordan du handler, han forteller deg hvordan han handler. Det er alltid en stor forskjell mellom de som lærer handel fra et faglig synspunkt og de som har handlet og har muligheten til å gå investorer trinnvis gjennom handel. For mine penger søker jeg alltid råd og råd fra de som går på tur, og Dan Passarelli har gått på walkquot Jon Najarian, medgrunnlegger Trademonster. Alle disse alternativene kan handles fra Amazon eller andre online-selgere. Best Trading Books Opprette handel suksess må også komme fra mange vinkler. Når jeg blir spurt om hvilket alternativ trading bøker å lese, er det komplisert. Med det i tankene, her er listen over anbefalte handelsbøker. Bøker om opsjonshandel Alternativ Volatilitet og prising - Natenberg Dette er min go-to book for nye opsjonshandlere. Natenberg gjør en god jobb som forklarer opsjonshandel gjennom volatilitetslinsen, noe som er et perspektiv mange ikke tenker på når de begynner å handle. Dette har også en fullstendig oversikt over grunnleggende opsjonsstrategier og ledelsesteknikker knyttet til dem. Alt av Jeff Augen er verdt å lese. Denne spesielle teksten går litt mer inn i de ekle biter av opsjonshandel - nemlig å definere volatilitet og administrere bransjer. Dette går litt mer inn i den kvantitative siden, noe som kan være morsomt hvis du kjenner din vei rundt Excel eller R. Er du klar til å gå helt ned i kaninhullet Sinclair har massevis av tung matte, sammen med ekteeksempler. Denne boken gir innsikt i hvordan hedgefond og derivat-kontorer faktisk spiller opsjonsmarkedet. Det er et godt kapittel om hvordan du skal planlegge handler, og en overraskende mengde innsikt i handelspsykologi. Dette er Bibelen med opsjonshandel. Det er vanskelig å komme gjennom og noen ganger seksjoner vil ikke gjelde for din handelsstil, men det er flott å ha som referanse, spesielt hvis du har en lengre tidsramme i tankene. Jeg ville ikke virkelig sette denne på listen fordi jeg ikke tror det tjener handelsfolk veldig bra. Men siden det er en obligatorisk tekst for mange høyskoleklasser, er det godt å vite om det - du vil få perspektivet på alle MBAene du vil handle mot. Bøker på markeder Edwards og Magee er den endelige kilden til teknisk analyse. Det går utover mønsteret og forklarer den underliggende tilbuds - og etterspørseldynamikken. Denne boken er i sin 8. utgave, som viser deg innholdets oppholdsevne. EBTA vil ta evrything du bare lært med Edwards og Magee og rive den ned. Denne boken viser at det er massevis av pseudovitenskap knyttet til tradisjonell teknisk analyse, og mønstre har ikke alltid en statistisk kant. Denne boken vil lære deg hvordan du skal få en kant i markedet. For å være ærlig, var jeg veldig ubehagelig å lese denne boken som jeg innlemmer TA i min handel - hvis noe jeg nå har respekt for når mønstre feiler. Mengden koffein jeg trengte å lese denne boken, kunne drepe en liten landsby i Bhutan. Men denne må du lese om du skal forstå hvordan utvekslingene fungerer. Hvis du handler i det hele tatt i kortere tidsrammer, vil dette gi deg innsikt som ikke finnes i noen annen bok om hvordan markedet fungerer. Hvis du vil lære om markedene fra et stiftfirma, vil Bella gi deg det du vil ha. Det er massevis av visdom på disse sidene, og mange fortellinger for å gjøre dette enkelt å lese. Det er veldig lite informasjon der ute på kunsten med tapeavlesning, og OGT vil gi deg en oversikt over hvordan det fungerer. Jeg tror at en av de mest underutiliserte analysene er markedsprofil. Det er en mørk kunst, og det er ikke mye litteratur om det. Men denne boken er en må lese. Det er en kamp for å lese til tider, men jeg vurderer ofte kapitler så ofte for å forstå det kortsiktige markedet. Dette er den andre boken du må lese på Market Profile, og den er litt mer oppdatert enn MoM. Theres litt mer integrering med nyere atferdsmessig økonomi og neuroøkonomi. Alvorlig må du forstå auksjonsmarkedsteori hvis du vil lære å handle. Oppsettene er litt utdaterte, men dette har et spesielt sted med meg da det først introduserte meg til derivathandel. Dette har litt av alt, inkludert noen trading psyk, analysere TICK, og dayswing trading oppsett. Trading Psychology Books Hvis du ikke har lest noe av Dr. Brett, gjør du deg selv en disservice. Jeg elsker denne boken fordi forfatteren kommer fra en bakgrunn av klinisk psykologi med fokus på høypresterende individer. Anekdoter er lett å krysse inn i handelsområdet, og du kan få mye innsikt om deg selv og din handelsprofil. Behandle denne boken som en daglig devotional. Dr. Brett brøt opp boken i 101 leksjoner. Les en leksjon per dag og se hvordan du kan implementere den i din handel. Kontinuerlig, inkrementell selvforbedring vil gjøre underverk for ytelsen din. Hvis du noen gang ønsket den beste måten å spore opptreden din, lærer du det her. Boken diskuterer begrepet R-multipler, som jeg tror er avgjørende for handelsmenn og investorer å forstå. Tharp fokuserer ikke på de enkelte oppsettene, men hvordan man nærmer dem fra en risikorientert tilnærming. Denne ser alltid ut på lister. Det er en flott helglesning som kan få deg motivert til å ta på markedet igjen, og hvordan du kommer inn i riktig handelsstat. Denne boken vil fortelle deg massevis av ting du allerede vet, men du trenger å høre uansett. Hvis du har problemer med å definere og akseptere risiko, er denne boken for deg. En nervøs, fatalistisk, pessimistisk personlighet er ikke den rette typen profil du vil ha som handelsmann. Disse brev fra Seneca lærte meg hvordan man aksepterer tilfeldighet, omfavner risiko og fokuserer på de tingene som er viktige i mitt liv. Bøker om ytelse En god måte å bli bedre på markedene er å se hvordan andre blir gode på andre felt. Det er massevis av paralleller, og denne boken gir deg de nødvendige trinnene for å bli gode i en handel. Dybdepraksis, selvkorrigerende feil og riktig coaching er de sanne nøkkene til talent. Har du noen gang følt glede mens du handlet Du var fullt nedsenket i markedet og i en tilstand som heter Flow. Denne boken går inn i de psykolgiske komponentene av flyt og hvordan man blir der lenger. Å være i Flow under handel øker ytelsen betydelig. Denne boken av Michael Bigger er det som førte meg til å lese Flow i første omgang. Det er en rask lesning og det går over hvordan du skal komme inn i mental tilstand for å utvikle seg som en handelsmann. Som tittelen sier, kan handel være en veldig kreativ innsats, og denne boken vil vise deg hvordan. Jeg var litt nølende med å sette denne på her. Jeg er et kort som bærer medlem av Cult of Tim Ferriss, og jeg har ikke noe imot å si det. Hva er bra med denne boken er at den fokuserer på eliminering. 80 av dine handelsgevinster kommer fra 20 av dine oppfattede markedsinformasjon. Hvis du fokuserer på det 20 og fjerner alle fremmede ting Kommentarer på denne oppføringen er stengt. chilibelle 5 år siden God liste takk for at du tok deg tid til å sette den sammen Du bør alltid lese noen gode bøker for å forstå grunnleggende. Men gjør ikke den samme feilen jeg gjorde og tilbringe tusenvis av dollar på bøker og kurs, og tenk jo mer jeg brukte den bedre sjansen jeg hadde for å lykkes. På et tidspunkt må du bare hoppe inn og lære ved å gjøre ved å enten bruke ekte penger eller simulatorer. Problemet med simulatorer er at de er stort sett dårlige for alternativer. Du ender opp med å åpne opp en ekte meglerkonto for å spille med de beste verktøyene. Heldigvis prøver I039m å gjøre det lettere for folk som deg selv å bli involvert i enten aksjer eller opsjonshandel. Jeg har bygget en komplett sanntids virtuell handelsplattform for aksjer og opsjoner med sosial og gjennomsiktighet bygget inn for utdanningsformål. Og for å gjøre det morsomt, har jeg lagt til ånden i konkurransen til blandingen, slik at du kan teste dine ferdigheter mot andre handelsfolk mens du lærer fra dem samtidig. Og se meg, handle med 100 gjennomsiktighet i min ekte 100K-konto. En handelsmann stopper aldri med å lære. Ive har endret strategien min og lært en fin måte å sikre porteføljen på ved hjelp av kalendere, samtidig som det fortsatt holder mange positive delta som markedet fortsetter å gå opp. Jeg tjene litt penger mens markedet går opp, tjene litt penger mens det blir flatt, og gjør mye hvis det går ned. Kun mulig med alternativer hvis du bruker de riktige strategiene i de riktige omgivelsene (dvs. som volatiliteten svinger). Lett å slå SampP til oppsiden mens du holder deg sikret til ulemper. TraderMob - Den mest innovative måten å lære og øve handel med aksjemarkedet 37.5k Visninger middot Vis Oppvoter middot Ikke for reproduksjon En av de vanskeligste delene om alternativer er å lære å tenke på alternativer. Hvis du lærer å tenke på alternativer når det gjelder risikovilkår, vil du lære raskt. Her er noen trinn for å få deg på vei: Begynn med å lese så mye du kan om muligheter: bøker, nettsteder, blogger, flere bøker, flere nettsteder, flere blogger. Denne første fasen vil hjelpe deg med å bli kjent med vanlig terminologi og grunnleggende grunnleggende i første etasje. Bare lær deg selv nå at det er tre søyler at alt i opsjonshandel dreier seg om: Risikovederlag Sannsynligheter Høy risiko, lav belønning: Høy sannsynlighet for å tjene penger Lav risiko, høy belønning: Lav sannsynlighet for å tjene penger Gå tilbake til alt du har lært og bruke riskrewardprobability forholdet: Hva er dette strategys risiko Hva er belønningen? Hva er sannsynligheten for å tjene penger basert på risiko og belønning Hva skjer når jeg endrer strategien for å få mer belønning og mindre risiko? Hva er sannsynligheten for å tjene penger nå hvis du vet strategys sannsynlighet for å tjene penger, jobbe bakover og bestemme andelen risiko i forhold til belønning. Hvis du eier 100 aksjer på en aksje for 100share, hva er forskjellen mellom å kjøpe en 90-sett og en 80-satset risiko? Problemer nå. Begynn å tenke på opsjonspriser med hensyn til deres sannsynlighet for å utløpe penger: Med aksjen på 100, hvorfor er 120-anropet billigere enn det 110-anropet Med aksjen på 100, hvorfor er 80-settet billigere enn 90-puten Hvorfor reduserer alternativprisene etter hvert som tiden går? Hvorfor har aksjer forskjellige opsjonspriser (i forhold til aksjekursen) Det er mange bevegelige deler her, men forståelsesalternativer i kjernen kommer ned til risiko, belønning og sannsynligheter. Når du forstår alternativmekanikk, er det neste trinnet å formulere en tilnærming til markedene, som kommer ned til hvilken type handelsmann du er: Ekstremt aktiv (flere handler per dag) eller moderat aktiv (noen få handler per uke eller måned) du vil fokusere på å kjøpe alternativer Ting du bør vurdere: Dine tap vil bli hyppigere enn fortjenesten din, men fortjenesten din kan være betydelig (eller ubegrenset, teoretisk) Din suksess kommer ned til å ha et system som plukker oppføringer med en høyere - Forventet suksessrate Ønsker du å fokusere på salgsalternativer Ting du bør vurdere: Din fortjeneste vil bli begrenset og hyppigere enn tapene dine, og tapene dine kan være betydelige (eller ubegrenset, teoretisk) Din suksess kommer ned til å ha en system som begrenser dine drawdowns Hvilke produkter ønsker du å handle Individuelle aksjer Commodities Store markedsindekser Jeg vet at det er mye her, og jeg er sikker på at jeg savnet ting, men jeg håper du har noe ut av det. 785 Visninger middot Vis Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon Josh Maher. Forfatter Startup Wealth (amzn. to1gIkXvm), Investor, VCStartup Advisor Avhenger av hva du er interessert i, og hva du håper å komme seg ut av opsjonshandel. For nettsteder, bør du definitivt være på StockTwits. Du bør også registrere deg for TradingWithWaves for sine kurs. 10.8k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Hvilket er det beste programmeringsspråket å lære for hacking Hva er noen bøker for nybegynnere Hva er beste bøker for å lære ACCA F1-3 for nybegynnere

No comments:

Post a Comment