Friday 6 October 2017

Cool Forex Indikator


Cool indikatordetaljer: Du kan bruke en utmerket Cool Metatrader Indikator hvor du kan laste ned gratis. Denne typen forex-indikator fungerer godt sammen med Metatrader 4 og Metatrader 5. Dette nettstedet vil trolig hjelpe deg med å forstå alle de tingene du må lære om Cool forex-indikatoren. Med denne indikatoren vil Metatrader, uansett utgave, kunne fungere i mirakler. Vår side har en Diverse indikator kategori der du kan velge flere typer Metatrader Diverse Indikatorer. Ikke bare at du kan dra nytte av Cools effektivitet, vær glad siden det kan lastes ned helt gratis. For å være helt overbevist, vær så snill å se på det lagt bildet. Her kan du få en første titt på nøyaktig hvordan en riktig installert Metatrader vil virke som. Flere og flere mennesker laster ned denne indikatoren. Hittil er det ca 1 person som lastet ned Cool amassing, en stor 125 totalt nedlastinger. Alt du trenger å gjøre er å klikke nedlastingsvalget og lagre denne indikatoren på datamaskinen. Hvis du føler at vår nettside hosting av disse mt4 indikatorene er perfekt for deg, så publiser den til vennene dine ved å bare klikke på delingsknappene. Vi anbefaler også deg å gi en anmeldelse og en rangering for indikatoren du har lastet ned. Din vurdering er viktig for andre brukere å laste ned dette fra vårt nettsted. Vi setter pris på ekspedisjonstid ved å besøke vår hjemmeside ForexBazar og laste ned Cool. My 1st Cool Indicator Ble med Mar 2009 Status: Gi aldri oppholdenhet Pays 144 Innlegg Hey Guys, bare lurer på om jeg kan få en hånd å fullføre denne indikatoren jeg har jobbet med. Som du kan se mellom de 2 bildene, er jeg stumped på hvordan jeg skal vise indikatoren de riktige verdiene når jeg ser på crosspairs. Akkurat nå kan jeg bare få det jeg vil se på bare usd-par. Dens forskjellen i desimalposisjoner som gir meg en vanskelig tid. Jeg er sikker på at du forstår ved å se på hva jeg mener. Alle som er villige til å gi det et skudd Min koding er ikke best, dette er mitt første forsøk på å bygge en indikator. Den kule tingen jeg liker om denne indikatoren er at den lar deg sette opp handelen på forhånd, og viser meg all den informasjonen jeg trenger på et øyeblikk. Ikke gjør matte for å se om du holder deg innenfor dine regler for pengestyring. Prosent for risiko og gevinst er prosentandel av kontosaldoen risikert. Jeg la også merke til at jeg må ha skrudd med koden for prosentene, derfor leser de 0.00 i disse bildene. Jeg vil fikse dem kort. En ting til, dette indyet er bare beregnet for handel .01 mye på mikrokonto. Jeg har ikke funnet ut hvordan å sette det til å handle mer enn .01-størrelsen enda. Det fungerer for meg så langt som .01 mye er alt jeg har råd til å risikere på grunn av min lille kontostørrelse. Hvis noen ønsker å bidra til å forbedre denne indikatoren som ville være bra Oppdater juni 809. Her er den nyeste versjonen. Vil ikke slette dine trendlinjer som du tegner på diagrammer. Og nå tilbakestilles ikke Stop, Target og Entry-linjene når du bytter tidsrammer. Du må manuelt slette disse linjene, men når du tar indikatoren av diagrammet ditt. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Hey Guys, bare lurer på om jeg kan få en hånd å fullføre denne indikatoren jeg har jobbet med. Som du kan se mellom de 2 bildene, er jeg stumped på hvordan jeg skal vise indikatoren de riktige verdiene når jeg ser på crosspairs. Akkurat nå kan jeg bare få det jeg vil se på bare usd-par. Dens forskjellen i desimalposisjoner som gir meg en vanskelig tid. Jeg er sikker på at du forstår ved å se på hva jeg mener. Alle som er villige til å gi det et skudd Min koding er ikke best, dette er mitt første forsøk på å bygge en indikator. Den kule tingen I. Problemet med denne indikatoren er at når vi swicher fra tidsrammen, trekkes alle trukket linjer og diagrammet er rent, slik at vi ikke kan ha denne indikatoren festet til diagrammet. for din hjelp, veldig verdsatt. Jeg prøvde den endrede indi du vedlagt, ved å bruke en inngangspris på 102.560 og stoppe tap på 100.652 på USDJYP. 1 konto risiko på en 5017 konto (ikke sikker på hvilken kontostørrelse indi beregninger er basert på, men bare jobbet på antagelsen om 5017, da 1 risiko viser 50.17). Nedenfor er mine funn, som ikke stemmer overens. Vises det er noen beregningsfeil i koden. Mange takk. Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) Hei cyber, Takk for din hjelp, veldig verdsatt. Jeg prøvde den endrede indi du vedlagt, ved å bruke en inngangspris på 102.560 og stoppe tap på 100.652 på USDJYP. 1 konto risiko på en 5017 konto (ikke sikker på hvilken kontostørrelse indi beregninger er basert på, men bare jobbet på antagelsen om 5017, da 1 risiko viser 50.17). Nedenfor er mine funn, som ikke stemmer overens. Vises det er noen beregningsfeil i koden. Mange takk. danjuma - Dette er hva jeg får på en 5654 egenkapital. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Nytt, veldig kult CandleTime og øktid Klokkeindikatorer Siste quotP4L Clock. mq4quot oppdatering: 19. mars 2014. postet ny v212 Siste quotP4L CandleTime. mq4quot oppdatering: 22. mars 2011, postet ny v13 Jeg har brukt CandleTime. qq4 (aka b-Clock. mq4) i lang tid, og det hadde noen quirks i displayet av enkle siffer (f. eks. kvote: 9quot istedenfor kvot: 09quot), og noen ganger fortsatte antall sekunder som var negative, som jeg Tanken var merkelig og litt vanskelig å legge merke til kvotetegnet. Jeg har ryddet opp koden og lagt til noen brukervariabler for å kontrollere farge, eller vise tidspunktet ved linjen, og eller vise en kommentar. Ved-the-bar-teksten viser enkeltsifrede sekunder bare fint. (quot: 09quot) FYI, når de resterende sekunder er et negativt tall, er den gamle linjen oversatt, men den nye linjen er ennå ikke dannet, eller i en forstand dens forsinkelse. I slike tilfeller viser jeg nå en quotWAIT4BAR: - MM: SSquot-tekst, så det er tydelig forskjellig fra det vanlige displayet. (FYI, når markedene er tregte, blir mange M1 og til og med M5 (og høyere) barer ikke noe i det hele tatt, så quotWAIT4BARquot-tilstanden kan vare i lang tid). Ovennevnte program har jeg kalt quotP4L CandleTime. mq4quot. Du kan omdøpe det hvis du vil. Jeg bestemte meg også for å endre et annet tidsrelatert program, Clockv13.mq4, aka Clock. mq4, som hadde noen lignende skjermproblemer. Det verktøyet viser en rekke markedsnavn og timer i et hjørne av diagrammet ditt. Jeg har gjort noen signifikante forbedringer av indikatoren som jeg kaller quotP4L Clock. mq4quot: Ulike høydepunktsfarger brukt for Market Open timer (antatt 8:00 - 5:00 lokale markeds timer) Lagt til sekunder, og brukt metode slik at enkelte siffer ser bedre ut ( quote: 09quot not quot: 9quot) Lagt til quotBrokerTimeIsGoldStandardquot å justere (med noen få sekunder eller minutter) markedstidene, for som om det ofte er tilfellet, kan den lokale dataklokken være av med en liten mengde. To eksterne variabler for å kontrollere visning av sekunder: bool DisplayTimeWithSeconds, int DisplayBarWithSeconds. Når DisplayBarWithSeconds2 (Auto-modus), sekunder vises når lt 2min, ELLER, hvis DisplayTimeWithSecondsTrue. quotBar: quote endret til kvittering venstre: quot (gjenværende tid). Det vil også si quotwait4barquot (i stedet for å vise et negativt tall som ville ha skjedd) i perioder med lav aktivitet til en ny stang er dannet. quotSuppressBarHHBelowH1quot viser bare MM: SS for H1 og under siden HH i HH: MM: SS er alltid quot00quot Justert pikselavstand mellom etiketter avhengig av alternativer. quotBar Venstre: quot-tiden viser ikke over D1-diagrammer. En fremtidig forbedring (ikke planlagt) kunne rapportere DDHH: MM: SS Lagt til ShowDIBSLondon klokke med brukerinnstillbar startstopstid i forhold til London (klokka 6 og 7 i dag). (DIBS-metoden diskuteres i tråd forexfactoryshowthread. phpt86766) (Ytterligere forbedringer amp funksjoner er beskrevet i avsnittet nedenfor). FYI, jeg fant en modifikasjon av Clockv13.mq4 kalt Clockv14.mq4, men som egentlig er et skript. (Jeg postet det andre steder - og kan ikke slette det nå - en kopi jeg ringte Clockv14script. mq4). Jeg postet det uten først å teste det. Jeg hadde problemer med å bruke det skriptet. Etter en bar fullført, bar tid var ikke jobber for meg. (Tid 0 ble frossen fordi den var i en uendelig sløyfe med søvn (1)). Jeg kunne heller ikke endre tidsrammer uten å stoppe skriptet og deretter legge til det igjen. Kanskje gjorde jeg noe galt, men det fungerte ikke bra for meg. Min versjon oppdateres på en by-tick basis (men ikke mer enn en gang per sekund). Det bør være relativt CPU-vennlig i forhold til en uendelig sløyfe (). NB: Klokka oppdateres ikke med mindre nye flått kommer inn. Vær også oppmerksom på at i helgene er brokerens klokke frosset, og selv med simulerte flått vil du ikke se oppdateringer. Du kan prøve Quote WeekendTestModetrue quot, eller bedre. vent til markedet åpnes. Installasjon: Kopier denne filen til: C: Programfiler - din-MT4-katalog-her --- eksperterindikatorer Se gjennom variabellinnstillingene for quotexternquot nedenfor. Endre etter ønske, start deretter MT4 eller gjør quotCompilequot i MetaEditor. Åpne et diagram og legg til denne indikatoren. Hvis du antar at du er sammensatt av standardinnstillingene du foretrekker, bør du ikke endre noen av standardene, bortsett fra en: (For kun kvotering av kvadratkv. mq4quot) Denne versjonen krever at kvoten Tillat DLL-importkvot skal settes under det vanlige fane når du legger til dette til et diagram FYI, henter DLLene lokal klokke klokke tid og tidssone info samt tidssone info. Et ord med forsiktighet: Du kan se hele kilden min og hva DLLene gjør som burde være harmløse. Personlig aktiverer jeg aldri DLLer på noen binær. EX4-fil fordi jeg ikke stoler på hva programmet kan gjøre. For alt jeg vet, kan det være å sende ut veldig privat informasjon om meg eller kontoen min MERK Verdens tidssone ganger er bare like nøyaktige som din lokale CPU-klokke eller, hvis variabel BrokerMMSSIsGoldStandardTrue, din Brokers-klokke Kontroller minst din egen klokke og sett den nøyaktig MERK Brokertiden er uavhengig av din lokale CPU-klokke og kan, uansett, endres når som helst. (Takk gå til forrige forfattere for deres ideer og implementering som jeg har ytterligere forbedret.) Vennligst rapporter eventuelle problemproblemer. OPPDATERINGER: 2008-09-27: Ny quotP4L Clock. mq4quot v21 quotP4L Clock. mq4quot versjon v21 adresserer alle tidszoneSTDST-problemer. Også legger til Sydney TZ. Gitt rapporter om problemer med den gamle DSTtimezone-koden, rewrote jeg den delen helt. TimeZone og STDST byttinger skal vise de riktige tider uavhengig av din egen tidszone og STDST endringsdatoer. Imidlertid planlegger å revidere dette innlegget tidlig i 2009 (og hvert år) for en årlig oppdatering med nye STDST-overgangsdata (Korreksjon: ingen årlig oppdatering kreves). 2008-09-28: Ny quotP4L Clock. mq4quot v22 Slår ut versjon v21 vil IKKE kreve årlige oppdateringer Tidssoneinformasjonen var ikke begrenset til 2008 tross alt. Oppdateringer vil bare bli påkrevd dersom STDST-overgangsdata endres lovlig (for eksempel Tokyo vedtar DST, eller USLondonSydney endrer datoene sine). Denne versjonen har for det meste kosmetiske endringer for å fjerne referansen til quotannualquot-oppdateringer. Jeg beklager forvirringen. 2008-09-28: Ny quotP4L Clock. mq4quot v23 (Lastet 1074 ganger før neste versjon oppdatering). (Merk: Dekker alle problemer og forbedringer forespurt gjennom Post 12) Lagt til Auckland, Moskva, Berlin, Seattle for Jodie (jhp2025). Standard topOffsetPixels er nå 10. 2008-10-02: Ny quotP4L CandleTime. mq4quot v11 (Lastet 974 ganger før neste versjon oppdatering) For H4 og over, vis quothours: MM: SSquot bar-gjenværende tid. Men for W1 og MN, kan ikke gjenstående tid være nøyaktig (avhengig av sluttidspunktet for meglerhelg) siden Period () - funksjonen ikke er presis, og noen helgtid kan inngå i kvoteringstidspunktet. 2009-11-13: Ny quotP4L CandleTime. mq4quot v12 (Nedlastet 1590 ganger før neste versjon oppdatering) For Ukentlige og Månedlige diagrammer kan antall gjenværende timer være overdreven (godt over 24 timer), så et nytt format blir brukt: DHH : MM: SS Programmet ble også oppdatert for å være kompatibelt med timeshifted diagrammer som opprettet av den nye quotP4L PeriodCon. mq4quot indikatoren. (Se forexfactoryshowthread. phpt206301 for kvotert multi-timeframeoffsetchart period converter, P4L PeriodCon. mq4quot 2009-11-29: Ny quotP4L Clock. mq4quot v24 (Nedlastet 105 ganger før neste versjon oppdatering) Endringer: Nye farger pluss brukerkontroll over skriftnavn navngi, vert. amp horiz. offsets og mellomrom. Reworked automatisk avstand mellom etiketter basert på AMPM vs. 24 timer, og visning av sekunder (eller ikke) og ShowBarTime (eller ikke). Lagt til tidszoner for: Kina, Jakarta, India, Israel, Helsingfors, Brasil, Mexico, Sentral og Fjell, omdøpt quotSeattlequot til quotPacificquot. Etikett rekkefølge er konsistent for alle LabelCorner, men kan også reverseres. Kan trekkes i et diagram undervindu. Nytt quotOverrideShowALLquot for å se hver tidssone. Nye standardinnstillinger for soner og display - Style, men brukeren kan endres etter ønske. AMPM er av. Sekunder vises for bedre å tillate nøyaktig kalibrering av lokal CPU Clock vs Broker-tid (Veldig nyttig for nyhetshendelser). 2010-01-14: Ny quotP4L Clock. mq4quot v25 ( Nedlastet 2 6 ganger før neste versjon oppdateres) Endringer: Ny quotBackgroundUnderLabelsquot-funksjonen trekker et rektangel (faktisk flere) under etikettene for å gjøre dem mer lesbare. Rektangelet COVERS prisbarer og andre linjeposter (så lenge F8 quotChart på forgrunnsquot-variabelen er un-checked, og hvis andre objekter har deres Backgroundtrue. (Traderathome foreslo den ganske smart bruk av OBJLABEL med font Webdings, key quotgquot og stor fontsize for å opprette bakgrunnsrektangel). (Se GBPJPY H1 bilde nedenfor, som også viser alle markedszoner som støttes. Dette viser nederst til venstre hjørne, men et hjørne kan brukes til etikettene.) 2010-01-21: Ny quotP4L Clock. mq4quot v26 (Nedlastet 96 ganger før neste versjon oppdatering) Endringer: Ny quotShowPipSpreadquot (Ask-Bid) i pips (inkludert automatiske 110. pips for ekstra siffermeglere). Ny quotShowBidPricequot hvor fargen indikerer siste kryss var høyerelower. New quotShowVolumequot. Farge indikerer høyerelower versus den siste linjen. Også etiketten endres til quotHiVolquot hvis volumet er den 12.-høyest-siste 120-bar. Flagg LowSpread ved å sette quotLowSpreadHighlightThresholdquot til gt0 Ny popup Advarsler (en gang per bar): DoHighVolumeAlerts amp DoLowSpreadAlerts Nye piler med DoLowSpreadArrows for å markere LowSpread-hendelser på diagrammet. (Fordi de ikke kan gjenopprettes, fortsetter disse pilene hvis du ikke fjerner dem ved å endre quotDeleteOldSpreadArrowsquot til true. En Alert ERROR oppstår nå hvis brukeren glemmer å aktivere DLLs. Regular MarketOpenHours (8A-5P) (og de for Sydney, 7A-4P) 2010-02-23: Ny quotP4L Clock. mq4quot v27 (Nedlastet 1609 ganger før neste versjon oppdatering) Endringer: Tilleggsalternativ for Dubai tidssone Ny sitat ShowRange sitat for å vise nåværende bar Høy Lav i pips) Nytt sitat ShowPips2open sitat for å vise nåværende currentBarPrice - Åpne i - pips Nytt sitat ShowAvgPeriodRange quote for å vise APR (eller AR). Perioden, lookback og displayet er kontrollert med APRPeriod. APRBars og APRLabelShowMinutes Nytt sitat ShowAvgDailyRange citer. Lookback kontrollert med ADRbars Omdøpt gamle quotBackgroundNamePixelsquot å sitere BackgroundAddWidthPixels quot Fiks noen få feil med v26 KENDT problem med ADRAPR: Når beregningene er basert på et annet diagram tidspunkt ame, beregningene er bare korrekte hvis historikkdataene dine er gjeldende for den andre tidsrammen (dvs. ADR vil være nøyaktig dersom dine daglige historikkdata er gjeldende). Den beste måten å være sikker på er å ha et Daglig diagram åpent i tillegg til diagrammet du legger til denne indikatoren til. 2011-03-22: Ny quotP4L CandleTime. mq4quot v13 FYI, hvis du erstatter en eldre versjon må du quotResetquot variabeldiene på hvert diagram, eller bare løsne og re-feste indikatoren til hvert diagram. Endringer: Ny variabelkurs TextUsuallyAbovePriceLine quot er satt til å angi FALSE kvitt som standard. Hvis False vises, vises tidsmerken under HØYRE prislinjen, mer konsekvent nær linjen vs. tidligere versjoner. Forrige v12 hadde noen problemer å vise quotWAIT4BARSquot (som er sjelden uansett) for tidsrammer gt H1). Problemet er løst. Endret til en font med fast størrelse, quotLucida Consolequot, som er nødvendig for å håndtere den lengste strengen som vises. Denne versjonen kjører hvert kryss, men for 2.-Nts ticks i løpet av ett sekund, er etiketten bare flyttet og ikke omberegnet. Ny ekstern variabel quotAdjustWeeklyTimeRemainByminquot er et hack for å fikse minst en meglerfeil med den sanne starttiden for ukentlige linjer. Meklerinnmatningen SEGER barene starter søndag 00:00:00, men i virkeligheten kommer nye barer på mandag 00:00:00. En verdi på 1440 minutter er nødvendig for å gi den riktige nedtellingen igjen. Denne versjonen håndterer frakoblede diagrammer gt 1Month som generert av quotP4L PeriodCon. mq4quot. 2011-03-22: Ny quotP4L Clock. mq4quot v28 (Lastet 1543 ganger før neste versjon oppdatering) Endringer: Fast bug som ShowAvgDailyRange ble tvunget til å falle hvis ShowAvgPeriodRange var feil. De er nå uavhengige. Standard LabelCorner endret til 2 (nederst til venstre). Var 1 (øverst til høyre). Den gamle standardplasseringen pleide å dekke fibo nivåer og nyere pris barer. MERK: BRUKEREN KAN REDIGERE OG BYGGE KODEN SOM ØNSKES Standard quotDoLowSpreadArrowsquot er nå feil. Dobbelt sjekket STDST changover datoer og oppdaterte Israel datoer. Lagt budspris til lavvarslet varsel. LowSpread-pilene har Backgroundfalse, og nå forekommer til nøyaktig nåværende pris. Hver LowSpread-hendelse lager nå en pil. (Brukes til å være ett-pil-per-bar-lagring bare den siste hendelsen per linje) (FYI, lydvarsler er ennå ikke implementert i denne versjonen). 2011-09-20: Ny quotP4L Clock. mq4quot v210 (Nedlastet 7500 ganger før neste versjon oppdatering) Endringer: Tokyo lokale marked OpenClose timer endret til 9 AM-6PM (Disse kan kontrolleres av brukerne ved hjelp av variabler TokyoLocalOpenHour og TokyoLocalCloseHour) Moscow TZ ble oppdatert fordi det overholder ikke lenger noen endring for STDST. (Løst en feil med Berlin-tiden som var kort der i v29 som er nå v210) 2014-01-30: Ny quotP4L Clock. mq4quot v211 (Nedlastet 714 ganger før neste versjon oppdatering) Endringer: Laget kodeendringer for å gjøre det kompatibelt med kommende ny MT4 (gtbuild 579). Endringene kompilerer imidlertid og jobber med dagens 509-bygg, og den 509.ex4 du lager er også foroverkompatibel, bør det være behov for det. Merk: (Beta) 579 er fortsatt ny og har mange feil. For eksempel mister en 579 kompilert quotP4L CandleTime. ex4quot sporet av skrifttypenavnet ved MT4-omstart, men de sier at det er løst i neste versjon. En 509 kompilert versjon ser ut til å fungere bra. Selvfølgelig kan det være andre problemer som kommer opp når de endelig avgjør på en produksjon MT4-utgivelse, så vel se hva som skjer. 2014-03-19: Nye quotP4L Clock. mq4quot v212 Endringer: Fast bug relatert til bruk av maler i nye MT4 bygger gt600. Endret versjon variabel til unikt navn per utgivelse, fordi maler kan ha lagret gamle verdier, maskerer faktumet det er en ny versjon. Lagt til en gratismelding, Quotations Welcomequot-melding (PayPal til pips4lifeatyahoodtcom), for å kompensere for den store innsatsen som kreves for å opprettholde dette og andre gratis programmer, spesielt siden den nye versjonen av MTV buildsgt600 (buggy), som jeg selv ikke engang bruker enda. PS! Nye skjermbilder inneholder noen nyttige notater. Flere nye markedszoner og barinfo kan ikke vises i de eldre skjermbildene. FYI, tidligere versjoner har blitt lastet ned 1000s ganger (Se statistikk ved siden av hver versjon utgivelse ovenfor). Disse og andre programmer jeg har postet er gratis, men donasjoner er velkomne PayPal til pips4lifeatyahoodtcom Det er riktig. Dette er en nedtellingstimer. For hver av disse tidsrammer får du nye stenger i nøyaktig samme antall MM: SS. Nummeret oppdateres bare når du får nye flått og akkurat nå er markedet ganske tregt. For å simulere flått, kan du bruke høyreklikkmenyen og velge quotRefreshquot. Som et alternativ, skriv - sekvensielt, ikke samtidig - Alt, c, r Dette gjør også quotRefreshquot. (FYI, jeg ville virkelig elske en en-tastetrykksmetode for å gjøre Oppdatering. Hvis noen vet hvordan, vennligst post.) Ble medlem Apr 2007 Status: Medlem 588 Innlegg I den eldre versjonen v13 som jeg laget skjermendringer på, antok jeg tidszoneSTDST-koden jobbet men åpenbart gitt rapporter om problemer det var ikke. Jeg setter pris på NuckingFuts som legger ut en oppdatering - men det var også problemer med den versjonen. (Det var 3600 MINUTER du kodet, ikke sekunder. Likevel heldig, det fungert nesten.) Jeg gravd inn i koden som jeg ikke tidligere forstod, og undersøkte alternative Windows-funksjoner som gir en langt mer robust og nøyaktig metode for å beregne lokal tid i hver av markedszonene, pluss det fungerer fra det som er din egen tidssone - inkludert Jakarta, Tokyo, Sydney. over hele verden. Jeg satte min egen CPU klokke til ulike tidssoner, og det virket på alle jeg prøvde. STDST-omstillingene er nå unike for hver av markedets tidszoner. For eksempel, når USA endrer STDST, er det bare NewYork-markedet som påvirkes. Ligner på London og Sydney. (Tokyo, for tiden, observerer ikke DST). Denne versjonen v21 har bare en ulempe jeg vet om, og det er at du må få en årlig oppdatering av den med de nye verdensmarkedet STDST overgangsdata for 2009 (og hvert år senere). FYI, metoden for å lage oppdateringer er dokumentert i koden ved bruk av en ekstern variabel satt til SANT (på bare ett diagram) tidlig i det nye året. En oppdatering vil trolig bli lagt opp i januar 2009. Bare kanskje, en bedre permanent og automatisk metode vil bli oppdaget og lagt inn i en fremtidig versjon, men kunnskapen om Windows-funksjoner er ekstremt begrenset. Vennligst gå til Post 1 og last ned den nye P4L Clock. mq4 filen. Forvent at tidspunktene skal være korrekte når markedet åpnes og flåttene begynner å komme inn igjen. Ble medlem Apr 2007 Status: Medlem 588 Innlegg Denne versjonen v21 har bare en ulempe jeg kjenner til, og det er at du må få en årlig oppdatering av det med de nye verdensmarkedet STDST overgangsdata for 2009 (og hvert år senere). Det viser seg at uttalelsen ovenfor var feil. og faktisk burde du ikke trenge årlige oppdateringer i det hele tatt Versjon v22 av quotP4L Clock. mq4quot ble nettopp postet, men endringene er for det meste kosmetiske for å fjerne referansene til quotannualquot oppdateringer som kreves, noe som ikke er sant. Jeg forstod egentlig ikke bitvis syntaks og måtte finne ut det bare for å høre at informasjonen om overgangsdata for STDST allerede var riktig for fremtidige år. Selvfølgelig, hvis noen markedszoner lovlig endrer sine STDST overgangsdata, vil det bli nødvendig med en oppdatering. (For eksempel er Tokyo ryktet å vurdere DST). FYI, en oppdatering vil IKKE være nødvendig hvis din lokale tidszone endrer STDST datoer bare hvis en markedssone endres (NewYork, London, Tokyo, Sydney). Vennligst gå til Post 1 og last ned den nye v22 P4L Clock. mq4 filen. Forvent at tidspunktene skal være korrekte når markedet åpnes og flåttene begynner å komme inn igjen. (Eller sett midlertidig WeekendTestModetrue og simuler fliser med quotRefreshquot. Du bør se de riktige verdens tider som du kan verifisere mot worldtimezoneindex24.php) (Jeg håper jeg er ferdig med endringer, men selvfølgelig hvis noen rapporterer noen problemer, kan de være mer. , selv om at jeg tok opp de viktigste problemene med v21 og nå v22). Hei Kent (P4L), Etter flere timer fikk hodepine med dette søte klokken, sakte jeg alt om det og prøvde å endre litt, men som referanser, forveksles jeg fortsatt med STDST. Så, så enkelt som mulig, vil du sjekke det gjennom om jeg legger noe galt på klokken som er vedlagt. Takk Kent, jeg priste godt på innsatsen din. PS: Jeg legger det opp Auckland, Jakarta som redigerbar lokal base, Moskva, Berlin, Seatle, så alle andre her kan bruke den. Beklager at du brukte tid til å forstå den gamle versjonen. Jeg var også forvirret om den gamle STDST-koden (som jeg ikke skrev), men jeg gravd inn i det, og da jeg forsto at det ikke kunne fungere skikkelig fra forskjellige tidssone i verden, og heller ikke kunne håndtere forskjellige STDST-overgangsdata, erstattet jeg det helt. Jeg gjorde det enkelt for deg å ikke gå gjennom den nye versjonen og legge til alle de nye markedene igjen. En ny quotP4L Clock. mq4quot v23 er nå tilgjengelig i Post 1. Jeg la markedszoner til Auckland, Moskva, Berlin og Seattle. Jeg har også omarbeidet og endret standard topOffsetPixels til 10 (Det ser fortsatt ut det samme). PS! Denne versjonen v23 skal vise riktige verdenstider om du kjører den fra Jakarta, Tokyo, Sydney, Europa, USA nesten hvor som helst (Selv de 30 minutt-offset-timezones som Caracus ser ut til å fungere hvis du setter BrokerMMSSIsGoldStandard feil.) Alle andre tidssoner kan bruke sant eller falskt per din preferanse). Hei Kent (P4L), Ive en titt på din nyeste P4LClock, det ser bra ut, men jeg trodde det var så komplisert bare for å vise opp verdensbytid, er det ikke Er det noen annen måte å gjøre det kort og enklere, så det vil ikke ta for lang og mindre filstørrelse Beklager, jeg er ikke i stand til å programmere, men bare min følelse sier det. Gi aldri opp, Kent. Fra Wikipedia sier Occams razor: quotAll andre ting er like, den enkleste løsningen er best. quot Addendum. men ikke enklere enn nødvendig for å beskrive en sann løsning. Glad du liker verktøyet, men så vidt jeg vet, er det ikke noe problem med ytelse og filstørrelse burde ikke saken så lenge det blir jobben gjort uten en straff, riktig. QuotCL Clock. mq4quot-programmet er på ingen måte det enkleste mulig løsning, men i motsetning til forgjengerversjonen og de få andre klokkverktøyene jeg har sett på, viser i hvert fall - afaik - den riktige verdenstiden året rundt for hver markedssone, uansett din egen lokale tidssoneplassering. De fleste andre klokkeslettprogrammer viser ikke riktig tid for hvert marked, fra hver tidszone du er inne. Enkel ekstra kompleksitet er bare for valgfri visning av enkelte ting, for eksempel vil du ha sekunder eller ikke (Personlig nei). Vil du ha 24-timers format eller AMPM (For meg, 24 timer). Og vil du ha 8 markeds timezones (jeg foretrekker bare Sydney, Tokyo, London og New York). Alle de andre er bare støy til meg. Så, det er alternativer hver bruker kan angi for å velge å vise eller ikke de ulike markedszonene, og om det skal vises quotsecondsquot og 24hr format eller ikke. Jeg tror at verktøyet er sterkt forbedret ved å endre fargen når markedet er åpent, men at funksjonen er uten tvil, quotextraquot. Det er en liten ekstra kode for å velge quotBrokerMMSSIsGoldStandardquot og noen kompleksitet ble lagt til valgfritt display ledende kvot: quote som for meg, spiller ingen rolle om det gjør eller ikke. Jeg innrømmer at koden var utover det som var minimalt nødvendig, men det tar svært lite ekstra CPU å gjøre det. Programmet ville være mye enklere kode hvis Windows hadde bedre funksjoner for å spørre gjeldende tid i en hvilken som helst tidszone, men det gjør det ikke. Det er bare veldig bra for å vise hva som er din egen lokale tidssone, per din egen overgangsdata for STDST. Jeg skjønte at for å løse problemet måtte jeg legge til litt uønsket men nødvendig kompleksitet for å få tiden riktig for hver av de uavhengige markedstidssonene fra en hvilken som helst lokal tidszone og det var det jeg gjorde. Lagring av all den informasjonen i programmet mitt tok en rekke linjer, men den går bare en gang og er ikke fundamentalt komplisert. Den koden kan ikke være enklere enn den er (AFAIK), til Windows tilbyr bedre tidsfunksjoner. Jeg er ingen kodingsekspert, men jeg legger alt jeg kunne i init () - prosedyren som bare går en gang. I hovedstart () - delen tillater jeg ikke det å kjøre oftere enn en gang per sekund. (Tidligere versjoner kjørte hvert eneste kryss, selv om du hadde 10 flått på ett sekund. Det, IMO, var veldig sløsing med CPU mens min ikke er). Bunnlinjen, mens koden kan være mer kompleks enn minimal nødvendig, bør den fortsatt være ganske effektiv, og hver bruker kan sette sine personlige preferanser i delen eksterne variabler. Jeg vet ikke om noen målbar innvirkning på CPU-ytelse som kjører denne indikatoren ville ha. Jeg tror det er ubetydelig. Dette var bare et sideprosjekt i koding for meg, og jeg har ikke mye interesse i å endre det bare for å forenkle det eller gjøre det mindre, med mindre det var et formål for slike endringer. Jeg vet allerede i hodet alle markedstider i henhold til min egen lokale klokke, så jeg trenger egentlig ikke selv denne klokken selv, selv om det er fint å ikke gjøre de mentale beregningene. Hvis det er feil i koden der det gir feil svar, vurderer jeg å gjøre endringer, men det er ikke en høy prioritet for meg. Hittil har ingen rapportert noen problemer med nyere versjon (er), slik at ting ser stabile ut nå. Vel, så snart de forskjellige verdenssonene begynner å skifte STDST ganske snart. Hvis du ikke bryr meg om hva jeg spør, hva er de lokale markedstimene for Auckland, New Zealand Er det 8A-5P eller senere enn det da Auckland er 3 timer før Sydney, vil jeg vite hva som er den tidligste praktiske markedet når uken starter . Min egen megler åpner ikke til Sydney 7 AM Mandag (5 PM søndag i New York, 10:00 Auckland). Jeg lurer bare på hvor mange timer andre har handlet på den tiden megleren starter, da det ofte er et stort gap for meg. Jeg er ikke 100 sikker på timene for NZ. Jeg tror det kan være en 10:00 start NZ tid (GMT12 Jeg tror er NZ lokal tid - legg 1 time for DST). Gjorde et raskt søk på google og kunne ikke finne de eksakte tider.

No comments:

Post a Comment