Saturday 28 October 2017

Forex Tsd Elite Ea


Forex-TSD Review Besøksside Jeg sender en melding til administratorer av Forex TSD som sier: Når jeg klikker på bildet der det står, Last ned 10 indikatorer for 12 jeg er rutet til en annen side. Jeg ønsker ikke å kjøpe Monthly Elite-medlemskapet, vil ikke kjøpe medlemskapet av Advanced Elite månedlig, jeg vil bare laste ned de 10 indikatorene for 12 dollar, jeg trenger hjelp. Takk Så, Når jeg klikker på bildet der det står. Last ned 10 indikatorer for 12 jeg rutet til en annen side sier (Second Example) Andre eksempel: i1066.photobucketalbumsu412BetterTradeSecond20examplezpsjxddeunk. png Jeg vil ikke betale 24.99 for 10 indikatorer hver måned, jeg ønsker å betale 12 per 10 indikatorer, som vist i det første bildet, som det burde være. De svarte aldri meldingen om at jeg sender dem, til tross for at de er gode programmer og bevis, belaster de deg fortsatt penger hver måned, når jeg ikke vil fortsette å betale det månedlige abonnementet. Når det er ansett som et forum med potensial, har det siden bremset inn medlemskap og blir mindre interessant. Administrasjonen (newdigital) har et problem med engelskspråket og kan ikke kommunisere effektivt med engelsktalende medlemmer. Han har tatt de gode indikatorene som er delt på forumet, og besluttet å gjemme dem i en Elite-seksjon, og kan bare nås hvis man betaler den ekstravagante avgiften på 89 per måned. En prøveversjon er tilgjengelig for Elite-seksjonen, men det begrenser deg til en ekstremt kort beskrivelse av indikatoren, og det er ikke noe vurderingssystem som gir deg hodet opp til å vite hvordan indikatoren utfører. Dessverre lar adminen at nettstedet går nedoverbakke og ikke appellerer til erfarne forhandlere. Nettstedet har ingen pedagogisk verdi og er spammet ganske ofte. Moderatorene gjør ikke en god jobb med å overvåke søppelpostene og gir meg mening om at de mangler valutahandel. For to år siden, ville jeg ha vurdert dette forumet en 3 stjerne. Etter å ha sammenlignet dette forumet med hvordan det pleide å være og sammenligne det med de andre forexforaene, er dette forumet heldig å motta en stjerneklassifisering. 2011-02-03 2 Stjerner Som medlem av Forex-TSD forum, er jeg skuffet over inaktiviteten i løpet av det siste året. Med det økende antall forexforum dukker opp, tar Forex-TSD en baksete dessverre. Min bekymring med Forex-TSD er at de tar de gode indikatorene og eas og plasserer dem i deres Elite-del av forumet og forventer at et medlem betaler 29 per måned for å få tilgang til dem. Det er en Advanced Elite-seksjon som er 79 per måned for å få tilgang. Mitt grep med Forex-TSD er at de har absolutt ingen anelse om hvordan de skal håndtere sine Elite og Advanced Elite-seksjoner. Hvis man for eksempel ønsket å ta en topp i både Elite og Advanced Sections for å se hva de har å tilby, må man registrere seg for en prøveabonnement som er ledig i 7 dager, så betaler man enten 29 eller 79 per måned, avhengig av hvilken plan de velger. Når man abonnerer på rettssaken, har de ikke tilgang til noen bilder, Excel eller uttalelser som viser om et system er bra eller ikke. Jeg prøvde å overføre dette problemet til en admin som ble kalt Newdigital i løpet av ukesprøven min, og jeg ga opp med å prøve å overbevise ham om at for å få fristet til å kjøpe et medlemskap i enten Elite eller Advanced Elite, burde man ha tilgang til en slags uttalelse, Excel eller bilde som viser hvilket system som egentlig fungerer eller ikke. Åpenbart har man ikke tilgang til det aktuelle systemet, men alt jeg ønsket, var informasjon om hva som fungerer, hvor lenge det har virket, historie osv., Og Newdigital forstod ikke mitt problem. Unødvendig å si, hvis Newdigital var så clueless og ikke fikk se et problem, vil nettsiden ikke ha mitt abonnement. Mitt poeng er at hvordan kan man fortelle hva som fungerer hvis de ikke deler noe bevis av noe slag. Alt jeg så var navn på systemer og en kort. veldig kort beskrivelse. Ingenting bemerket om de til og med jobbet i det hele tatt. Jeg ser ikke et poeng i å ha en prøveversjon hvis du ikke har tilgang til uttalelser, etc. Jeg ser ikke en fremtid med dette nettstedet på grunn av deres ledelse og administrasjon, uten å vite hva de gjør. Som en 15 års forex-handler gir jeg Forex-TSD en to-stjerners rangering. Det er et godt forum med mange pedagogiske materialer, spesielt hvis du er MT4-programmerer og forstår MT4-språk. Som alltid og på alle fora (selv privat) er det svindelartister, folk som prøver å tjene penger på etisk og ikke-etisk måte - dette er Internett, og man bør være forsiktig. Men det er mange gode tråder om indikatorer, EAer, neurale nettverk etc. Jeg lærte mye fra gratis åpen kildekode EA funnet på forex-tsd (spesielt Ellie-delen). Hvis du er ute etter hellig gral, for fri lunsj uten noe arbeid og forståelse, finner du det ikke. Hvis du er ute etter noen gode programmerer og eksempler på kildekoden, ideer om indikatorer og EA, er dette stedet for deg. Forex trading er en bedrift for meg, i næringslivskunnskap er en nøkkel og forex-tsd er et bra sted å finne litt kunnskap, ikke umiddelbare løsninger. Hvis du vil bli scammed, forvirret, misforstått, lurt, eller få råd til å miste pengene, er dette stedet å være. Fryktelig. Gammel svindlere prøver å få deg. Hold deg unna det. Dette stedet har ingenting og feilinformasjon og motinformasjon. Jeg har ikke brukt penger på dette, aldri trodde det var verdt det, men jeg brukte mye tid på å lese de frie trådene, tiden var helt bortkastet, kom til den konklusjonen at det bare var en gruppe mennesker som søker svarene i indikatorer - Det er ikke Vil gjerne gi det 1 stjerne, men jeg tror ikke det er etetisk. Jeg har forsøkt å gjenopprette abonnementskostnaden til Forex-tsd og de svarer ikke på e-posten min. Jeg har forsøkt å nå dem fra forumet og fra PayPal-kvitteringen. De svarer ikke. De fortsetter å lade meg. Jeg har kontaktet min PayPal-konto for å slutte å betale dem. Jeg har blitt scammed mange ganger på forex-tsd. av programmører, indikator selgere, svindel rådgivere og signal svindel indikatorene jeg ble solgt var ikke bedre enn den gratis indikatoren på metatrader plattformen. Signalleverandøren fant jeg på forex-tsd som brukes til å miste pengene mine for penger, jeg hyret noen få programmerere basert på tsd, de tok pengene mine og aldri levert fungerende programvare. Administrasjonen ville slette mine innlegg og tråder klage mot TSD programmerings svindlere Det er en svarteliste av programmerere som kan bli funnet ved å søke google. Jeg vurderer dette et stjerneforum fordi administrasjonen støtter svindlere. De er informative, og egentlig de har informasjon til å veilede den unge forexhandleren. Ive kjente dem for om 13 måneder. De ga meg en tidlig guide og jeg bruker til å tro at de var de beste til jeg dicovered Forex Factory og ble kjent med FELIX nå surfer på fredshæren. Men alt i alt er de gode Forex-TSD er ok som et forum, unntatt STEINITZ-dominert tråd. Steinitz har vist seg å være en svindelartner. Hans tråd har over kvart millioner innlegg, og han dominerer den med hjelp av Admin. Hvis du legger inn noe negativt om hans ubrukelige Robot, blir innleggene dine slettet av admin. Så mye for ledig tale. Steinitz Robot har mistet 1000 dollar i kapital i EA-konkurransen. Den står på 258 av 603. Steinitz adcertises hans robot som 100 nøyaktig og mister aldri på YouTube. På grunn av dette vurderer jeg dette forumet med 1 stjerne. Få widget kode Forex Anmeldelser og rangeringer Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Her, jeg skal dele Forex tsd elite og avanserte seksjoner indikator. Jurik filter enkelt 1 indikator ble programmert for innovativt toppnivå område av samfunnet. Det var noen sterk forskning gjort om Jurik filtersignal. Noen undersøkelser ble opprettet for signalet opprettet på forskjellige måter: Klikk her for å laste ned et stort handelsverktøy og strategi GRATIS 8211 JMA opprettet etter velstand laboratorieverdien utgitt i samfunnet som mql4 8211 JMA opprettet av Igor-annonsen Som et resultat av denne evalueringen JMA signal som unikt arbeidsdekalkuleringskoding (tilpassing av fleksibel beregning) ble opprettet som løser de avgjørende feilene for de siste 2 signalene. Vi kan se forskjellene: 8211 Den fantastiske nyansen er ny Jurik filter lett 1 indikator 8211 Rød er JMA opprettet etter velstand laboratorieverdien utgitt i samfunnet som mql4 8211 Red er Igor-annonser versjon Pivot oscillator signal ble designet for elite området. Vi kan velge hvilke stadier vi ønsker å vise med Rotate Stage valg. Fase 1 avslører Rotate, S1 og R1. Fase 2 viser Rotate S1, S2, R1 og R2. Fase 3 avslører Rotate S1, S2, S3, R1, R2 og R3. Også, vi kan bruke hvilken som helst periode av innsats og tid (så det er ikke begrenset til tidsstøtte du trenger), og vi kan plassere flere oscillatorer på grafen. Populære Spørsmål: Forex Ultimate Arrows Bollinger DMX Indikator Strategi Tsd Indikatorer Forex TSD Indikatorer www Forex Tsd Com Tsd Gratis Indikatorer Elite60X Indikator Tsd Indikator Nedlasting Elite V3 0 Forex Indicator Gratis Williams Annonseindikator Tsd Swing Indicator Mt4 Pivot Line Trading Piler Non Repainted IKKE REAPINT FX FORECASTER jurik jma kildekode joe Ross indikator for mt4 elite oscillator gratis nedlasting elite60 forex FisherNRPAlerts fisher transformere nrp fisher tma ikke repainting elite60x indikator laste ned ELITE60X DOWN LOAD INDICATORS elite60 freeDisclaimer og Risk Warning. Vennligst les. Risiko Advarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonsekoblinger vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter. Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenkomst av denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPAs vurderinger er aldri påvirket av annonsering. Enkelte annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPA, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på en måte som vi gjerne gjør narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør med eller med din spam. Vilkår Personvern Annonser Kontakt oss Om ForexPeaceArmy har reklame og tilknyttede relasjoner med noen av selskapene nevnt på dette nettstedet og kan kompenseres hvis leserne følger koblinger og registrerer seg. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Kopier Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter Reservert.8482Forex Fred Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde det gratis for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer på nettstedet vårt. Takk fra våre handelsfolk :-)

No comments:

Post a Comment