Sunday 22 October 2017

Btmm Forex


Velkommen til å slå markedsmakeren Venner, som jeg skriver dette, treffer gull på alle tider, aksjemarkedet er i uro, og arbeidsledigheten går hardt over hele landet. Hva betyr dette alt for deg som handelsmann Kort sagt, absolutt ingenting Uansett hvor ille de pundits sier økonomien er, legger jeg min grense hver gang jeg handler. Min kone og barn er beskyttet mot uro i markedene. og prisen på gass irrelevant her inne. Hvorvidt du skjønner det ennå, er vi alle del av noe større enn oss selv. Kunnskapen som jeg deler i klassen min, er nøkkelen til finansiell stabilitet i dine liv og dine barns liv. Ikke bruk denne muligheten for gitt. Jeg lover deg, hvis du blir fokusert og ruller opp ermene, finner du den. Hvis du noen gang har hatt en sjanse til suksess som handelsmann, er det gjennom denne døråpningen jeg strekker min hånd. Vil du gå gjennom HVA VI GJØR: Uansett om du er en erfaren FOREX-aktør eller en nybegynner, tilbyr vi et uovertruffen utdannings - og støtteteam. Betal en gang og motta for livet: 5-dagers BTMM-kurs online og bor i ulike byer rundt USA Ukentlig markedsanalyse Ukentlig kontakt med: Steve Mauro og hele BTMM-familien gjennom vårt private forumPrimering og retningslinjer Hvor mye er undervisningen BTMM-kurset er 4997,00 USD. Ektefeller, barn og foreldre kan legges til 1000,00 USD. Kontakt infobeatthandler for mer informasjon. Det er et 5-dagers kurs som vanligvis går fra kl. 06.00 til 11.00 EST (webklasser) eller fra kl. 06.00 til 11.00 lokal tid (Live Events). Kurset inkluderer følgende: 5-dages profesjonell BTMM FOREX-kurs Art of the Art Indikatorer Skreddersydde BTMM FOREX-skript Tilgang til privat BTMM FOREX Forum Gratis web og live kurs tilbakekall så lenge Steve lærer klassen. Live Boot Camp Sessions hver mandag Inviterer til BTMM Graduate Breakout Sessions Undervisningen inkluderer mye god utdanning og kontinuerlig støtte. Det inkluderer ikke personlig mentorskap eller personlig QA-tid med noen av BTMM FOREX-lagene. Tilgang til forumet med flere BTMM Alumni er tilgjengelig 247. Tilbyr du fortsatt støtte Beat The Market Maker (BTMM) tilbyr den mest omfattende og praktiske fortsatte støtten som er tilgjengelig i dag gjennom sitt revolusjonerende forum: Se etter svar på mange vanlige spørsmål fra hundrevis av vellykkede kandidater som allerede har tatt BTMM kurset. Legg spørsmål 247 som kommer opp etter at du har fullført kurset og motta nyttige svar fra godkjente alumner og BTMM-teamet. Forskning og lære mer fra ulike brett som: USAs sesjon. Skript og indikatorer. Video Treninger, oppdatert ukentlig. Ukens diagram. Hjemmelekser. MT4 Hjelp. Kunngjøringer og mer Gjennomgå BTMM-kalenderen for hendelser. Dialog med andre handelsmenn og form studytrade grupper, følgesvenner eller partnere. Studer fra tusen av diagramoppsett og læringsmuligheter. Forumet er det mest kraftfulle middel til videreutdanning og kommunikasjon ved fingertuppene. Du vil få en detaljert veiledning om hvordan du bruker dette verktøyet på den første dagen i klassen. Vi oppfordrer alle nyutdannede til å bli kjent med sine mange funksjoner og nyttige boards. WHAT WE DO: Uansett om du er en erfaren FOREX-aktør eller en nybegynner, tilbyr vi et uovertruffen utdannings - og støtteteam. Betal en gang og motta for livet: 5-dagers BTMM-kurs online og bor i ulike byer rundt i USA Ukentlig Markedsanalyse Ukentlig Kontakt med: Steve Mauro, og hele BTMM-familien gjennom vårt private forumMultiple avventende ordreskripter Jeg vil gjerne ha to scipts for å aktivere meg å dra og slippe samtidig, tre forskjellige ventende ordrer om gangen på diagrammet mitt. One for Buy - en for salg. Er det noe slikt om det er, kan ikke finne det. Jeg bruker for tiden DROPPENDINGBUY. mq4 og DROPPENDINGSELL. mq4 for å gjøre det jeg trenger, men de slipper bare en bestilling om gangen. Sakte og tungvint. Ser koden ut, det ser ut til at det ikke ville være for vanskelig å sammenkoble de ekstra to ordrene i denne eksisterende koden. Men kanskje det er litt for forenklet. Jeg er dessverre ikke en koder. 1ST VELGENDE BESTILLING - LOTS0.01 SLIPPAGE3 SL0ZERO MENER INGEN SL TP0ZERO MENER INGEN TP 2ND VENDENDE BESTILLING - PIPS FRA ENTRY 1ST PENDING ORDER10 LOTS0.01 SLIPPAGE3 SL0ZERO MENER INGEN SL TP0ZERO MENER INGEN TP 3RD VENDENDE BESTILLING - PIPS FRA ENTRY 2ND VENDENDE ORDER10 LOTS0. 01 SLIPPAGE3 SL0ZERO MENER INGEN SL TP0ZERO MENER INGEN TP Hvis noen der ute kjenner til et slikt skript og hvor å få det, vennligst gi meg beskjed. Eller hvis noen føler at det ikke ville være for mye trøbbel å lappe noe sammen, ville det være fantastisk. Jeg er alltid overrasket over hvor sjenerøse av deres tid og ferdigheter medlemmer i Forex Factory-samfunnet, er forberedt på å dele sin kompetanse med knumbnuts som meg selv i vårt arbeid for å komme i gang med vagaries av valutahandel. Jeg vil gjerne ha to skifter som gjør at jeg kan dra og slippe samtidig, tre forskjellige ventende ordrer om gangen på diagrammet mitt. One for Buy - en for salg. Er det noe slikt om det er, kan ikke finne det. Jeg bruker for tiden DROPPENDINGBUY. mq4 og DROPPENDINGSELL. mq4 for å gjøre det jeg trenger, men de slipper bare en bestilling om gangen. Sakte og tungvint. Ser koden ut, det ser ut til at det ikke ville være for vanskelig å sammenkoble de ekstra to ordrene i denne eksisterende koden. Men kanskje det er litt for forenklet. Jeg er dessverre ikke en koder. Lagt til 2 flere Venter på hvert skript. Mannen kan du vær så snill å hjelpe meg med å justere en KJØP Drag-amp Slipp Venter og en SELL Drag-amp-dråp Venter på skript (jeg festet dem. Kan du vennligst konvertere themre-lag dem fra ex4-filer til mq4-filer noen også). Jeg vil at du skal endre den slik at variablene i Drag og Drop-inngangene beregner og leser litt annerledes enn standardveien. Slik ser det ut som: Variabler Verdi Risiko for totalbalanse (manuelt Inputed) Eksempel .5 Kontosaldo (vises automatisk) Eksempel 10 000 x .5 500 pips (manuelt Inputed) Eksempel 25 Lite størrelse vises (vises automatisk) Eksempel .2 Stopp Tap (manuelt inntastet) Eksempel 20 pips vekk fra inngangsprisen Jeg ville være så glad hvis jeg kunne få dette skriptet gjort for meg selv og andre som ville foretrekke dette Drag amp Drop Drop Solution, for å eliminere kjedelige timer innstilling Pendings, fordi denne beregningen ikke har ennå vært tilgjengelig. Takk for din tidssjef God dag, og Happy Trading. Åh, og jeg la til noen andre mq4-filer bare hvis det ville gjøre det litt enklere å starte på en mq4-fil eller noe (jeg foretrekker DragDrop-funksjonaliteten selv). (Kanskje unødvendig, bare prøver å gjøre dette for meg, så lett som mulig). . .

No comments:

Post a Comment